Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Google’i isesõitvate autode tehnoloogia meelitab USA autotootjaid

    GoogleFoto: epa

    Isesõitvate autode saaga on taas sammukese edasi astunud – nüüd teatas Google, et USA autotootjad Ford, Fiat Chrysler ning General Motors on huvitatud otsingugigandiga koostööst, vahendab Bloomberg.

    Anonüümseks jääda soovinud allika sõnul soovivad nimetatud autotootjad teha Google’iga koostööd, et viimase tehnoloogiat oma uutel autodel kasutada.
    Sellele viitab ka General Motorsi tootejuhi Mark Reussi oktoobris antud kommentaar, mil ta väitis, et autotootja on äärmiselt huvitatud toodete arendamisest sel viisil, et need sobituksid Google’i tehnoloogiatega.
    Fiat Chrysleri juht Sergio Marchionne on korduvalt kinnitanud, et ettevõttel on huvi isesõitvate autode turule toomisest ning seetõttu on oodatud koostöö nii Apple’i kui ka Google’iga.
    Garner Inci esindaja Thilo Koslowski märkis eelnevat kommenteerides, et automaailmas koidab uus ajastu: autosid hakkab üha enam defineerima kasutatav tarkvara. „Autotööstus hakkab seda üha enam mõistma,“ lisas ta.
    Koslowski selgitas, et autotootjate idee põhjal võetakse oma autodel kasutusele otsingugigandi tehnoloogia, selle asemel, et välja töötada oma süsteem.
    Tema sõnul on autotootjate ja Google’i koostöö korral põhiküsimus, missugune see välja hakkab nägema. „Me ei saa ignoreerida asjaolu, et tehnoloogiakompaniidel on suur võim. Küsimus on, kas autotootjad tõepoolest nõustuvad keskenduma vaid sõidukite tootmisele?“
    Seetõttu võib kaaluda ka varianti, kus autotootjad löövad Google’iga kampa üksnes lühiajaliselt, et tutvuda tehnoloogilise baasiga ning loovad seejärel oma tehnoloogiaüksuse.
    „Me ei saa asendada Google’it ja teisi tehnoloogiaettevõtteid, peaksime nendega hoopis koostööd tegema,“ lausus Marchionne. „Nad on suuremad ja tugevamad kui meie, samuti võivad nad kulutada rohkem raha kui meie,“ lausus ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Analüüs: sügis tööstuses võib kujuneda suheliselt ebameeldivaks
Sügis oma väljakutsetega ettevõtetele on ees – suured saavad hakkama, väikestel nii lihtsalt ei lähe, kirjutab KPMG auditi osakonna projektijuht Ilja Fenenko Äripäeva Infopanga masina- ja metallitööstuse konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Sügis oma väljakutsetega ettevõtetele on ees – suured saavad hakkama, väikestel nii lihtsalt ei lähe, kirjutab KPMG auditi osakonna projektijuht Ilja Fenenko Äripäeva Infopanga masina- ja metallitööstuse konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Jaapani Softbank kukkus rekordilise kahjumiga käpuli
Jaapani tehnoloogiainvestor SoftBank Group Corp. teatas esmaspäeval rekordilisest enam kui 23 miljardi dollari suurusest kvartalikahjumist, kuna tema Vision Fundi investeeringud kannatasid tehnoloogiaaktsiate hindade languse tõttu.
Jaapani tehnoloogiainvestor SoftBank Group Corp. teatas esmaspäeval rekordilisest enam kui 23 miljardi dollari suurusest kvartalikahjumist, kuna tema Vision Fundi investeeringud kannatasid tehnoloogiaaktsiate hindade languse tõttu.
Reaalajas börsiinfo
Raadiohitid: ostuidee karuturul ja tippjuhtimise vähem nähtav pool
Äripäeva raadio kuulajatele pakkus sel nädalal enim huvi aktsiaturgudel toimuv, karuturu taustal esile kerkinud ostuidee ja usutlus tippjuhi Tarmo Noopiga.
Äripäeva raadio kuulajatele pakkus sel nädalal enim huvi aktsiaturgudel toimuv, karuturu taustal esile kerkinud ostuidee ja usutlus tippjuhi Tarmo Noopiga.
Leedu vedajad hädas riiulifirmadest tööjõuvahendajatega
Leedus registreeritud riiulifirmad palkavad aina enam tööle veokijuhte kolmandate riikidest, kellele antakse Leedu elamis- ja tööluba, kuid tegelikult hakkavad nad tööle hoopis Saksamaa ja Belgia firmades. Selline skeem ajab Leedu veokijuhtide kvoodi kiiresti lõhki ja riigi enda ettevõtjad jäävad roolikeerajateta.
Leedus registreeritud riiulifirmad palkavad aina enam tööle veokijuhte kolmandate riikidest, kellele antakse Leedu elamis- ja tööluba, kuid tegelikult hakkavad nad tööle hoopis Saksamaa ja Belgia firmades. Selline skeem ajab Leedu veokijuhtide kvoodi kiiresti lõhki ja riigi enda ettevõtjad jäävad roolikeerajateta.
Ameerika energiafirmad ei hooli Joe Bideni üleskutsest – tootmine jätkub vanamoodi
Ameerika Ühendriikide president Joe Biden kutsus riigi energiafirmasid suurendama tootmist, et suruda kerkivaid kütusehindu alla. Ettevõtteid see ei kõiguta, vahendab Financial Times.
Ameerika Ühendriikide president Joe Biden kutsus riigi energiafirmasid suurendama tootmist, et suruda kerkivaid kütusehindu alla. Ettevõtteid see ei kõiguta, vahendab Financial Times.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.