Mercedese müük kasvas esimeses kvartalis BMW omast kaks korda kiiremini. Luksusautode turul võib Mercedes seega esmakordselt 10 aasta jooksul juhtpositsiooni hõivata, kirjutab Bloomberg.
Mercedeste müük kasvas esimeses kvartalis eelmise aasta sama ajaga võrreldes 13 protsenti 483 487 autoni.
BMW müük suurenes aga 6 protsenti 478 743 autoni. Mercedese teatel kasvas kõige enam A-klassi luukpärade müük (26 protsenti). Audi müüs 455 750 autot ja platseerus sellega kolmandale kohale.
Mercedese müüki on aitanud kasvatada uued mudelid, näiteks GLC sportmaasturid. On tõenäoline, et sellel aastal müüb autotootja rohkem sõidukeid kui BMW. Mercedese enda eesmärk on kalendriaasta arvestuses BMWst mööduda 2020. aastaks.
Arvatakse, et müük paraneb veelgi just selle aasta teises pooles, mil turule tuleb uus E-klassi sedaan. BMW ei hakka uut viienda seeria sedaani müüma enne järgmist aastat.
Nii Mercedes kui ka Audi on BMW-le kuklasse hingamas. BMW on aga keskendumas ka uutele konkurentidele – näiteks Teslale ja Apple’ile. Saksa autotootja investeerib seega suuri summasid uute tehnoloogiate väljaarendamiseks.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.