• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 20.10.16, 11:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tesla varustusse lisati isesõitva auto tehnoloogia

Tesla andis eile teada, et kõik nende autod, sealhulgas Model 3, on nüüdsest varustatud isesõitva auto tehnoloogiaga, vahendab CNBC.
Tesla Model 3
  • Tesla Model 3
  • Foto: EPA
Ettevõtte juht Elon Musk kommenteeris ajakirjanikele, et ettevõte tegeleb regulatiivsete küsimustega, et saada ka seaduslik kinnitus sellele, et neljarattalistel on peal isesõitva auto tehnoloogia.
Musk ütles, et Tesla on uut riistvara testinud juba aasta ning ettevõte on eesmärgiks seadnud jõuda järgmisel aastal selleni, et isesõitev auto saaks vurada Los Angelesest New Yorki.
Musk aga ei vastanud ajakirjaniku küsimusele, kuidas ettevõte kavatseb süsteemi uuendusi finantseerida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tesla andis teada, et autod, mida ettevõte nüüd ehk alates kolmapäevast toodab, on varustatud kaheksa 360kraadise kaameraga, mis filmivad üles 250 meetri raadiuses toimuva. Kaameratel on ka sensorid, mis suudavad eristada nii tugevast kui pehmest materjalist objekte. Lisaks on autos radar, mis annab autojuhile nähtavuse keerulistes ilmastikutingimustes. Kuni selle eilseni toodetud Teslad olid varustatud vaid ühe kaameraga.
Kelly Blue Booki analüütik Michael Harley on Tesla uuudise osas aga pigem kriitiline. Tema hinnangul pole ettevõttel keeruline panna uue auto pardale hulk kaameraid ja sensoreid. “Iseenesest on see ju lihtsalt kaamerate, sensorite, radarite ja protsessorite kogum. Puudu on aga kõige olulisem, see, kuidas hakkab toimuma autode omavaheline kommunikatsioon, mis tagab selle, et isesõitvad autod on turvalised nii autos olijaile kui jalakäijaile,” selgitas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele