• OMX Baltic−0,41%300,06
  • OMX Riga−0,17%891,98
  • OMX Tallinn−0,55%2 069,69
  • OMX Vilnius0,35%1 203,82
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,49%8 817,67
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • OMX Baltic−0,41%300,06
  • OMX Riga−0,17%891,98
  • OMX Tallinn−0,55%2 069,69
  • OMX Vilnius0,35%1 203,82
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,49%8 817,67
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • 30.05.17, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ryanair hoiatab lennuliikluse katkemise eest

Ryanairi hoiatusel võib lennuliiklus Brexiti tõttu 2019. aastal kuudeks seiskuda, kui osapooled ei suuda kokku leppida õhuruumi puudutavates tingimustes.
Ryanair
  • Ryanair
  • Foto: Scanpix/Reuters
„Meil on vaja mingit selgust, kas Suurbritannia õhuruum jääb avatuks ning kui ei jää, siis tahame näha kokkulepete sõlmimist ning uute regulatsioonide väljatöötamist,“ ütles Ryanairi finantsjuht Neil Sorahan CNBC-le.
Sorahan lisas, et kui Suurbritannia valitsus kokkulepeteni ei jõua, lõpetab Ryanair riigis oma tegevuse. „Kui neid leppeid pole järgmise aasta oktoobriks menetletud, on tõenäosus nende saavutamiseks juba väga väike,“ rääkis Sorahan. „See tähendab, et me ei saa lennata ei Suurbritanniasse, ega sealt välja seni, kuni midagi on kokku lepitud,“ lisas ta, viidates ka sellele, et see võib võtta isegi kuid.
Seni on õhuruumi reguleerinud Euroopa Liidu kokkulepped, mis võimaldavad vabalt USA ja Euroopa Liidu vahet lennata mõlema osapoole firmadel. Ryanair kardab kaotada ligipääsu USA-sse ning on seetõttu olnud ka tugev Brexiti vastane.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Teeme rahvusvaheliste lennundusinimestega tihedat koostööd, kuid praegu on meie suurimaks probleemiks see, et puudub igasugune kindlustunne,“ sõnas Sorahan.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele