PRFoods kasvatas II kvartalis käivet 33,9% ehk 3,3 mln euro võrra, teatas ettevõte. Poolaastaga kerkis käive 15,3% võrra 23,6 mln euroni.

- PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela
- Foto: Veiko Tõkman
Enamus käibekasvust on tulnud läbi toodete lõpphinna kallinemise. Lõhe hind on hakanud langema, mis loodetavasti tõstab meie kasumlikkust 3. ja 4. kvartalis, kommenteeris ettevõtte juhatuse liige Indrek Kasela börsiteates. Vikerforelli hind on stabiilne, mis võib mõjutada positiivselt meie kalakasvatuse tulemusi. "Samas peab säilitama ettevaatlikkuse, sest volatiilsus toorainehindades jätkub nagu ka globaalne nõudlus kalatoodete järele, seega on jätkusuutlik juurdepääs toorainele väga oluline."
Planeeritud John Ross Jr. ja Coln Valley omandamine peaks toetama edaspidiselt ettevõtte strateegiat rahvusvaheliselt kasvada kui ka kasumlikust suurendada.
Suurim käibe kasv +2,4 miljonit eurot ehk +32,8% tuli võrdluses eelmise aastaga kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupist. Käive kasvas ka muude kalatoodete grupis 0,6 miljonit eurot ehk +18,2% ning kala ja kalafilee tootegrupis 0,6 miljonit eurot ehk +6,2%.
Kliendisegmentidest lähtuvalt kasvas 2017. aasta esimese kuue kuu müügikäive enim HoReCa sektoris +2,0 miljoni euro ehk +31,9% võrra. Jaeturu sektoris kasvas käive +0,7 miljonit eurot ehk +6,7% ning hulgimüügi sektoris +0,9 miljonit eurot ehk 27,0%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Soome käive kasvas 2017. aasta esimesel kuuel kuul +3,3 miljonit eurot, ehk +20,2%. Soome käibe osakaal moodustas kogukäibest 82,6%, kasvades võrrelduna eelmise aasta sama perioodiga kokku 1,4 protsendipunkti.
2017. aasta esimese kuue kuu käive kahanes võrrelduna möödunud aasta sama perioodiga Eestis -0,1 miljonit eurot ehk -3,8%. Eesti sihtturu käibe osakaal kahanes aastataguse perioodiga võrrelduna -2,5 protsendipunkti.
Muude riikide kuue kuu käive kasvas 0,5 miljoni euro võrra ning käibe osakaal kasvas +1,1 protsendipunkti võrra.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!