Bill Gates ja Steve JurvetsonFoto: Erakogu
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tippinvestor räägib oma taktikast
"Mis on valdkond, kus pole aastakümneid radikaalselt uut toodet välja tulnud," tutvustab Eesti juurtega riskiinvestor Steve Jurvetson ühte mõttemudelit, millega ta investeerimiseks sobivat valdkonda otsib. Samamoodi tasub ka ettevõtluses läbilöömiseks mõelda.
Küsimuse peale, kas Taxifyl on võimalus Uberile globaalsel areenil konkurentsi pakkuda, vastab Jurvetson kõigepealt, et ta tõesti ei tea ning pole Taxify olukorraga tutvunud. Kuid ta leiab, et strateegiliselt on tegu väga raske olukorraga. „Aga üldiselt ma arvan, et kui tegu on lokaalse konkurendiga globaalsele tootele, siis ma küsin tihti, kuivõrd kohalikuks teenus tehtud on? Ja ma väidaks, et sõidujagamine on päris lokaalne teenus. Ehk enamik sõite tehakse Eesti juhtide poolt Eesti klientidele. Ja kui see on selle teenuse tuum, siis võib neist väga stabiilne kohalik ettevõte saada.“
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.