Mait Kraun • 24. jaanuar • 2 min
Jaga lugu:

Tallinna Kaubamaja kasum vähenes

Tallinna Kaubamaja.  Foto: Andras Kralla

Tallinna Kaubamaja puhaskasum neljandas kvartalis vähenes, selgub börsiteatest.

Tallinna Kaubamaja Grupi neljanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu kasvas 4,2 protsenti, 182,4 miljoni euroni. Terve aasta käive suurenes 4,6 protsenti, 681,2 miljoni euroni.

Neljanda kvartali puhaskasum vähenes eelmise aasta sama ajaga võrreldes 3,3 protsenti, 11,5 miljoni euroni. Terve aasta puhaskasum suurenes 2 protsenti, 30,4 miljoni euroni.

Aasta lõikes tulemused paremad

Maksueelne kasum ulatus aasta lõikes 36,7 miljoni euroni. Puhaskasumit mõjutas ettevõtte sõnul dividendimakse, millelt 2018. aasta esimeses kvartalis arvestati tulumaksu 6,3 miljonit eurot. Aasta varem arvestati tulumaksuks 6,7 miljonit eurot.

“Kõige rohkem suurendas müüki supermarketite segment, millele andis hoogu novembris avatud kaks uut Selveri kauplust Tallinnas,” kirjutas ettevõte. “Kaubamaja õnnestunud müügikampaaniad ning I.L.U. eduka uue e-poe käivitamine kergitasid Kaubamajade segmendi müügitulu ja kasumit.”

Aasta kokkuvõttes läks paremini autokaubanduse ja supermarketite üksustel – mõlema müük ja kasum suurenesid. Supermarketite segmendi müügitulu kasvas mullu 3,9 protsenti ja ulatus 450,1 miljoni euroni. Supermarketite puhaskasum ulatus 2018. aastal 14,6 miljoni euroni.

Kaubamajade segmendi müügitulu langes mullu aga 1,5 protsenti, 100,9 miljoni euroni. Tõsi, neljandas kvartalis läks kaubamajadel veidi paremini, sest käive kasvas 1,8 protsenti, 31,6 miljoni euroni. Maksueelne kasum suurenes aga 24 protsenti, 2,8 miljoni euroni.

Autokaubanduse segmendi müügitulu kasvas 2018. aastal 15,3 protsenti, 114,9 miljoni euroni. Segmendi puhaskasum suurenes 11,9 protsenti, 3,7 miljoni euroni.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt