• OMX Baltic−0,07%294,53
  • OMX Riga−0,07%910,68
  • OMX Tallinn−0,07%1 935,96
  • OMX Vilnius0,27%1 265,42
  • S&P 5000,13%6 743,99
  • DOW 300,23%46 465,54
  • Nasdaq 0,07%23 040,52
  • FTSE 100−0,09%9 501,06
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,03
  • OMX Baltic−0,07%294,53
  • OMX Riga−0,07%910,68
  • OMX Tallinn−0,07%1 935,96
  • OMX Vilnius0,27%1 265,42
  • S&P 5000,13%6 743,99
  • DOW 300,23%46 465,54
  • Nasdaq 0,07%23 040,52
  • FTSE 100−0,09%9 501,06
  • Nikkei 225−1,01%48 088,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,03
  • 03.06.22, 15:19

Börs andis Cleveronile rohelise tule

Cleveron Mobility taotlus aktsiate First Northi alternatiivbörsile kauplemisele võtmiseks sai Tallinna börsilt heakskiidu. Pakkumine algab juba esmaspäeval.
Peagi võivad investorid oodata uut IPOt Tallinna börsil.
  • Peagi võivad investorid oodata uut IPOt Tallinna börsil.
  • Foto: Liis Treimann
Cleveron Mobility kaasab investoritelt 5 miljonit eurot emiteerides kuni 2 673 795 uut lihtaktsiat. Pakkumise tulemusel kaasatud vahendeid planeerib ettevõte kasutada tehnoloogiaarenduseks ja muudeks äriarendusteks. Pakkumise märkimiseperiood algab 6. juunil kell 10.00 ja lõppeb 17. juunil kell 16.00. Ettevõte pakub investoritele aktsiaid 1,87 euro eest.

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.22, 12:49
Cleveron Mobility lähebki börsile
Nasdaq Tallinna börs alustas menetlust Cleveron Mobility aktsiate kauplemisele võtmiseks alternatiivturule First North. Ettevõte tahab investoritelt kaasta kuni 5 miljonit eurot.
Börsiuudised
  • 18.05.22, 17:10
Cleveron Mobility tahab börsilt kaasata kuni viis miljonit eurot
First Northil aktsiate noteerimist plaaniv Cleveron Mobility AS tahab investoreilt avaliku pakkumisega koguda kuni viis miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.10.25, 09:00
Täppismehaanika ja automatiseerimine terviklahendusena
Steelhouse Group Estonia OÜ ja 1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele