• OMX Baltic0,22%293,31
  • OMX Riga0,72%912,96
  • OMX Tallinn−0,1%1 905,17
  • OMX Vilnius0,53%1 265,16
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,17%9 408,97
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,9
  • OMX Baltic0,22%293,31
  • OMX Riga0,72%912,96
  • OMX Tallinn−0,1%1 905,17
  • OMX Vilnius0,53%1 265,16
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,17%9 408,97
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,9
  • 16.06.22, 23:32

Elon Musk kohtus Twitteri töötajatega – ostutehingu lõpuleviimisest ei räägitud

Elon Musk, kes on teinud Twitteri aktsionäridele väljaostupakkumise, kohtus täna Twitteri töötajatega, kus ta tõi välja oma visiooni, et Twitteril võiks olla üks miljard kasutajat ning kasutajad võiksid oma kontosid kinnitada Twitterile ülekande tegemise kaudu, vahendab Bloombergi uudisteagentuur kohtumist. Samas aprillis tehtud ostupakkumise lõpuleviimisest ei räägitud.
Elon Musk näeb, et Twitteril võiks olla miljard kasutajat ning tublimad töötajad võivad ka distantsilt töötada.
  • Elon Musk näeb, et Twitteril võiks olla miljard kasutajat ning tublimad töötajad võivad ka distantsilt töötada.
  • Foto: Robyn Beck/Pool via REUTERS/Scanpix
Musk käis välja idee, et Twitteri kasutajate puhul võiks olla ka mingisugune tellimismudel. Musk ütles, et reklaamid on ikka Twitteri ärimudeli jaoks tähtsad, aga nii reklaamiäri kui tellimuspõhine ärimudel ei võta ära robotkontode kasutamise muret.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 13.05.22, 14:17
Musk pani Twitteri-tehingu pausile, aktsia reageeris kohe
Ettevõtja Elon Musk teatas täna Twitteri vahendusel, et Twitteri 44 miljardi suurune tehing on pandud ajutiselt pausile. Aktsia on eelturul kukkunud kivina.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele