Esimese kvartali keerulistes majandusoludes suutis Grupp kasvatada müügitulu kõigis tegevussegmentides ehkki toodete müügihinna kallinemisega on kaasnenud tarbimismahu langus. Foto: Liis Treimann
Börsiettevõtte konsolideeritud müügitulu oli 218,1 miljonit eurot, mis on võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga 9,6% suurem. Puhaskasumiks kujunes 0,6 miljonit eurot, mis suurenes võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga 43,2%.
Kuigi praegu on majandus jahtumas ja ettevõtjatel veidi lihtsam töötajaid leida, siis süsteemset kriisi tööturul see ei lahenda, kirjutab Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees ja Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu liige Raul Puusepp.
Viie aasta pärast näen ma Tallinna Kaubamaja Gruppi veel mitmekesisemana, suuremana ja tugevama, sõnas ettevõtte juht Raul Puusepp vahetult pärast aktsionäride koosolekut.
17. märtsil toimus Tallinna Kaubamaja Grupp AS-i aktsionäride korraline üldkoosolek, kus kinnitati majandusaasta aruanne ning otsustati dividendideks maksta 0,68 eurot aktsia kohta ehk kokku 27,7 miljonit eurot.
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.