Bloombergi ja Reutersi allikate teatel võivad osapooled kuulutada tehingu välja juba homme. Täna kumbki ettevõte ajakirjanikele teemat ei kommenteerinud.
Kevadel sai mul villand ja panin Ryanairi aktsiad müüki. Kuid nagu varemgi müüdud aktsiate puhul, vaatan aeg-ajalt üle õla tagasi, et saada kinnitust, kas see oli ikka õige otsus.
Lennundusäriga saab miljonäriks küll, aga enne on vaja olla miljardär, ütleb vana nali. Võtan sellest viimaks õppust ja lõpetan oma piinad Ryanairi aktsionärina.
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.
Tehisaru vastab sinu küsimustele Äripäevas ja kõigis teemaveebides ilmunud artiklite põhjal. Vastuse koostamisel ei võta tehisaru arvesse viimase päeva jooksul ilmunud artikleid.
Huvitavad küsimused
Äripäeva tehisaru otsib vastuseid artiklitest, mis on ilmunud Äripäevas, selle 14 teemaveebis ning Imelises Teaduses, Imelises Ajaloos ja Kalastajas viimase viie aasta jooksul. Vastuseid koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil aripaev@aripaev.ee.