• OMX Baltic0,62%291,56
  • OMX Riga−0,02%907,62
  • OMX Tallinn0,89%1 940,53
  • OMX Vilnius0,5%1 242,47
  • S&P 500−0,32%6 666,97
  • DOW 30−0,16%46 323,84
  • Nasdaq −0,43%22 562,28
  • FTSE 1000,89%9 433,64
  • Nikkei 225−0,85%44 550,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,6
  • OMX Baltic0,62%291,56
  • OMX Riga−0,02%907,62
  • OMX Tallinn0,89%1 940,53
  • OMX Vilnius0,5%1 242,47
  • S&P 500−0,32%6 666,97
  • DOW 30−0,16%46 323,84
  • Nasdaq −0,43%22 562,28
  • FTSE 1000,89%9 433,64
  • Nikkei 225−0,85%44 550,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,6
  • 10.09.24, 20:52

Kas Swedbanki eksjuhilt võiks nõuda kompensatsiooni panga aktsia languse eest?

Kui Rootsi apellatsioonikohus mõistis Swedbanki endise juhi Birgitte Bonneseni süüdi raskes kelmuses, kuna ta varjas teavet rahapesu kohta Swedbanki Eesti pangas, siis arutleb Rootsi tippjurist, kas sellele järgnenud panga aktsia hinnalanguse eest võiks kahjunõude esitada.
Swedbanki endine juht Birgitte Bonnesen.
  • Swedbanki endine juht Birgitte Bonnesen.
  • Foto: Andras Kralla
Aktiespararna peajuristi Sverre Linton suhtub kompensatsiooni saamise võimalusse küll umbusklikult, ent juhib siiski tähelepanu sellele, et õiguslik olukord on mõnevõrra ebaselge, vahendab Dagens Industri.

Seotud lood

Uudised
  • 10.09.24, 15:48
Swedbanki endine juht mõisteti vangi
Rootsi apellatsioonikohus mõistis Swedbanki endise juhi Birgitte Bonneseni süüdi raskes kelmuses, karistuseks üks aasta ja kolm kuud vangistust.
Uudised
  • 22.08.24, 06:00
Swedbanki rahapesu uurinud ajakirjanik: pangad on süüdi Putini sõjas
Swedbank kannab vastutust selle eest, et Ukraina sõda võimalikuks sai, ütleb Rootsi ajakirjanik Axel Gordh Humlesjö. Ta avaldas hiljuti raamatu sellest, kuidas Vene eriteenistus FSB jälgis Põhjamaa suurimas pangas toimuvat. FSB nuhkis ka ajakirjaniku enda järele.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 18:39
Meretransport kui strateegiline valik: MSC lähimereteenused aitavad kulusid optimeerida ja toetavad jätkusuutlikkust
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele