Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nähtavus null, aktsiat hoian aga kümne küünega
Lennufirmad ootasid augustist tagasipöördumist normaalsusse, kus lennugraafik on stabiilne ja lennukid täis puhkusereisijaid, aga võta näpust – saabus hoopis pimesi tegutsemise aeg, kus täna ei tea keegi, mitu lennukit homme õhus on.
Vaatamata hägusale nähtavusele usub investor Toomas jätkuvalt Ryanairi kasvupotentsiaali.
Foto: Reuters/Scanpix
Erialakeeles öeldes on lennufirmade nähtavus praegu null ja nad lendavad puhtalt näitude järgi. “Lennufirmad on kinni jäänud kehva olukorda, kus ettepoole nähtavust pole kaugemale kui kaks nädalat ning nad peavad ilma igasuguse eelhoiatuseta olema valmis trappi alla laskma, üles tõstma ja siis jälle alla laskma,” kommenteeris Citigroupi analüütik Mark Manduca oma kirjas klientidele. “Iga lennufirma üritab olukorraga kohaneda nii, kuidas talle parim tundub.”
Pool 2020. aastast on märkamatult läinud ning avastasin, et ma pole kuue kuu jooksul mitte midagi teeninud, suuremast miinusest olen suutnud pääseda tänu tehnoloogiasektorile.
Ida-Virumaa on uus kuum koht uute tööstusinvesteeringute tegemiseks Eestis. Tööstustraditsioonid, toetusmeetmed, ettevalmistatud greenfeild projektid, valmiv üürikinnisvara tööstustele, puuduv NIMBY ja kättesaadav tööjõud on osa märksõnadest, miks viimastel aastatel on maakonda tehtud hulgaliselt uusi tööstusinvetseeringuid.