• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,24
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,24
  • 27.08.20, 15:57

Nähtavus null, aktsiat hoian aga kümne küünega

Lennufirmad ootasid augustist tagasipöördumist normaalsusse, kus lennugraafik on stabiilne ja lennukid täis puhkusereisijaid, aga võta näpust – saabus hoopis pimesi tegutsemise aeg, kus täna ei tea keegi, mitu lennukit homme õhus on.
Vaatamata hägusale nähtavusele usub investor Toomas jätkuvalt Ryanairi kasvupotentsiaali.
  • Vaatamata hägusale nähtavusele usub investor Toomas jätkuvalt Ryanairi kasvupotentsiaali. Foto: Reuters/Scanpix
Erialakeeles öeldes on lennufirmade nähtavus praegu null ja nad lendavad puhtalt näitude järgi. “Lennufirmad on kinni jäänud kehva olukorda, kus ettepoole nähtavust pole kaugemale kui kaks nädalat ning nad peavad ilma igasuguse eelhoiatuseta olema valmis trappi alla laskma, üles tõstma ja siis jälle alla laskma,” kommenteeris Citigroupi analüütik Mark Manduca oma kirjas klientidele. “Iga lennufirma üritab olukorraga kohaneda nii, kuidas talle parim tundub.”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele