• OMX Baltic−0,21%295,22
  • OMX Riga−0,03%921,28
  • OMX Tallinn−0,3%2 005,53
  • OMX Vilnius−0,04%1 225,71
  • S&P 500−0,69%6 415,54
  • DOW 30−0,55%45 295,81
  • Nasdaq −0,82%21 279,63
  • FTSE 1000,55%9 167,15
  • Nikkei 225−0,88%41 938,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,29
  • OMX Baltic−0,21%295,22
  • OMX Riga−0,03%921,28
  • OMX Tallinn−0,3%2 005,53
  • OMX Vilnius−0,04%1 225,71
  • S&P 500−0,69%6 415,54
  • DOW 30−0,55%45 295,81
  • Nasdaq −0,82%21 279,63
  • FTSE 1000,55%9 167,15
  • Nikkei 225−0,88%41 938,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,29
  • 20.02.20, 18:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida enam venitame, seda kallimaks läheb

Kehva juhtimise ja logiseva koostöö tõttu on Rail Baltic niigi sünge taeva all, nüüd lisab valitsuse ebalus musta veel värvi juurde, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Mida enam venitame, seda kallimaks läheb
  • Foto: Anti Veermaa
Äripäev on veendunud, et Eesti majandus vajab kiiret raudteeühendust Euroopaga. Seepärast kutsume Eesti peaministrit, rahandusministrit ja valitsust üles Euroopa Liidu eelarvekava aruteludel täie tõsidusega seisma Rail Balticu rahastamise eest. Isegi kui transpordiühendus peaks graafikust mõnevõrra maha jääma, ja seda tuleb suurprojektide puhul pea alati ette, oleks ettevõtmise prügikasti viskamine riigile ja avalikkusele šokk, mille mõju kõrval näiks mõne teise suurettevõtmise takerdumine üsna tühise asjana.

Seotud lood

Uudised
  • 19.02.20, 15:13
Euroopa Liidu eelarvekavas on mitu Eestile ebameeldivat üllatust
Rail Balticu rahast on 400 miljonit puudu
Euroopa Liidu riigipeade ette toodud kompromiss, mille toel loodetakse veel sel nädalal jõuda seitsmeaastase eelarveperioodi kokkuleppeni, on ettevaatlikku toetust leidnud pigem vaesemate liikmesriikide seas, kuid paar ebameeldivat probleemi saab sealt leida ka Eesti puhul.
Juhtkiri
  • 08.01.20, 06:00
Rail Baltic vajab meest nagu Mr Wolf
Rail Baltic tuleb, kui juhtimine ja vastutus paika saavad, kuid kindlasti läheb see kallimaks ja valmib hiljem, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Arvamused
  • 09.01.20, 16:45
Meelis Mandel: ma olen tunneli ja raudtee usku
Tallinna–Helsingi tunnel ja raudteeühendus Berliiniga ehk Rail Baltic. Ma olen olnud kõigi nende aastate jooksul, mil noist projektidest on räägitud, tulihingeline mõlema algatuse pooldaja, kirjutab Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel.
Juhtkiri
  • 03.01.20, 06:00
Suletud Eesti värvib end nurka. Hoidume sellest
Primitiivne suletud ruumi ja piirangute mõtteviis ähvardab pärssida Eestile majandusedu toonud liberaalset demokraatiat, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 13:13
Jaanika Merilo: Edu mõõdetakse rindel teisiti kui läänes
22. septembril toimub Tallinnas Defence Innovation Day, mis toob kokku kaitse-, tehnoloogia– ja investeerimisvaldkonna liidrid NATO riikidest ja kaugemaltki. Üht paneeli modereerib Jaanika Merilo, kellel on lai kogemuste pagas Eesti ja Ukraina digireformides. Tema jaoks on see enam kui lihtsalt arutelu– see on võimalus tuua Ukraina lahinguvälja kogemused otse Euroopa julgeoleku tulevikku kujundavatesse vestlustesse.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele