Tallinna Lennujaam on viimasel ajal saanud palju kriitikat, millest osa ei ole kindlasti asjakohane. Praeguse riigiettevõtte teeks äriliselt paindlikumaks selle erastamine börsi kaudu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kui äriühing kuulub sajaprotsendiliselt riigile, on ta paratamatult risttuules. Ühelt poolt kisuvad teda poliitikud – nii need, kes on parajasti võimul, kui need, kes võimupirukat ihaldavad. Teisalt püüavad olukorda ära kasutada samal turul olijad ja kolmandaks muidugi avalik ootus, mis kindlasti ei kattu täielikult riigi kui omaniku ootustega. Äripäeva hinnangul tasuks niisuguste tuulte eest lennutada ettevõte börsile, olgu või osalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinnas Lennujaam suurendas lennujaamatasusid kolmandiku võrra, et saaks vältida riigilt raha küsimist, ütles lennujaama juht Riivo Tuvike.
Tallinna liinide sulgemise eest siinse lennujaama süüdistamise kõrval tasub tähele panna lennundushiiu Ryanair käitumismustreid.
Iiri odavlennufirma Ryanair teatas, et ei ava sel suvehooajal Vilniusest kaht lennuliini ning kärbib 11 liini väljumisi, vahendab Leedu majandusleht Verslo Žinios.
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.