Naiste ja meeste võrdsem kohtlemine ettevõttes annab selle efekti, et ülemuseks tõusevad inimesed, kel on juhitööks kõige paremad eeldused, mitte need, kes lihtsalt kõige kõvema häälega sõna võtavad, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Üksteist ühele. See arv väljendab Eesti saja suurima käibega ettevõtetes naiste osakaalu juhtkonnas. Tippfirmade juhatustes on naisi seega vähem kui kümme protsenti.
Märkamine ja toetamine on naiste jaoks olulisem kui meeste jaoks, ent nagu selgub, siis ka naisjuhtide teadlikkust saab selle väärtustamisel suurendada, kirjutab Eesti Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.