• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,16
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,16
  • 08.09.23, 16:12

Võrdsus annab äris tulemusi. Päriselt!

Naiste ja meeste võrdsem kohtlemine ettevõttes annab selle efekti, et ülemuseks tõusevad inimesed, kel on juhitööks kõige paremad eeldused, mitte need, kes lihtsalt kõige kõvema häälega sõna võtavad, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Võrdsus annab äris tulemusi. Päriselt!
  • Foto: Anti Veermaa
Mõnikord räägivad numbrid väga selget keelt. Eesti tippfirmade juhtkonnas moodustavad naised alla 10%. See on ebanormaalne meeste ülekaal.

Seotud lood

Saated
  • 07.09.23, 14:00
Raadiolugu. Tuntud suurtööstur: mu ettevõttes on hästi, sest siin pole naisi
Üksteist ühele. See arv väljendab Eesti saja suurima käibega ettevõtetes naiste osakaalu juhtkonnas. Tippfirmade juhatustes on naisi seega vähem kui kümme protsenti.
Uudised
  • 03.09.23, 06:00
Kes ees, see mees: tippfirmade ladvikus naisi napib
Saja Eesti tippfirma juhatuse liikmetest on naised vähem kui kümme protsenti. Sooline varalõhe on Eestis kõige suurem just kõige rikkamate hulgas.
Saated
  • 04.09.23, 12:06
Ajakirjanik: naised peavad tihti meestekeskses ettevõttes rajama teekonda
"Sa pead olema keegi, kes teeb midagi, mida pole varem tehtud," ütles Äripäeva ajakirjanik Eget Velleste.
Arvamused
  • 04.07.23, 10:54
Piret Potisepp: mida õppisime naisjuhtide kiirendist?
Märkamine ja toetamine on naiste jaoks olulisem kui meeste jaoks, ent nagu selgub, siis ka naisjuhtide teadlikkust saab selle väärtustamisel suurendada, kirjutab Eesti Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor Piret Potisepp.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele