• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,61%6 265,58
  • DOW 300,59%44 746,68
  • Nasdaq 0,71%20 537,26
  • FTSE 1000,53%8 820,86
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,61%6 265,58
  • DOW 300,59%44 746,68
  • Nasdaq 0,71%20 537,26
  • FTSE 1000,53%8 820,86
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • 23.06.17, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas lahendada sotsiaalmeediaprohmakaid?

Kanada konsultatsiooniettevõtte Hootsuite juht Ryan Holmes annab nõu, kuidas toimida, kui Facebooki postitatud mõte või Twitteri säuts valesti lähevad.
Twitter võimaldab saata lühisõnumeid.
  • Twitter võimaldab saata lühisõnumeid.
  • Foto: Shutterstock
Holmes märkis, et selle aasta alguses oli tal endal kokkupuude ühe ajakirjanikuga, kellega ta aktiivselt säutsukeskkonnas suhtles ning tekkinud vaidluse käigus midagi kohatut postitas. “Ma kahetsesin seda väga ning lisaks muutus see säuts ka väga populaarseks. Ma palusin oma sõnumi eest vabandust,” rääkis Holmes CNBC vahendusel.
Hootsuite juht viitab juhtumile selle aasta veebruarist, mil agentuur Bloomberg avalikustas artikli, mis rääkis Hootsuite’ist ning sellest, et kuigi ettevõtet peetakse ükssarvikuks ehk start-upiks, mille väärtus on vähemalt miljard dollarit, pole see tegelikult nii palju väärt. Bloombergi allikate sõnul jääb Hootsuite miljardile üsnagi palju alla ning on väärt 700-750 miljonit dollarit.
Mõista sõnumit ja seda, miks inimesed sind kritiseerivad.
konsultatsiooniettevõtte Hootsuite juht 
 Ryan Holmes
Julge vabandada

Artikkel jätkub pärast reklaami

Holmes vihastas sellise kirjutise peale ning tema ning ajakirjaniku vahel rullus Twitteris väga huvitav vestlus. Ühes säutsus ütles Holmes ajakirjanikule, et too peaks proovima talle helistada. Portaal BuzzFeed jälgis teemat ning selgus, et Holmes oli säutsus ära märkinud hoopis tasulise seksiliini telefoninumbri. Holmes ütleb nüüd, et tegu oli suure veaga ning parim, mida sellistel puhkude teha saab, on vabandada ning olla oma tegevuses läbipaistev.
“Kuigi ma räägin palju sellest, et tippjuhid peaksid sotsiaalmeediat kasutama, on praegu veel palju neid tippjuhte, kes sotsiaalmeedia võimalusi ei kasuta. Ma arvan, et selle üks põhjuseid on see, et ei teata, mida teha, kui midagi sotsiaalmeedias nässu keerata,” avaldas ta. “See võib olla vabalt keegi start-upist kui ka mõnest suurest korporatsioonist. Selliseid asju ikka juhtub.”
“Mida ma oma juhtumist õppisin, oli see, et kui midagi vussi keerata, siis peab vabandama. Ja sa vabandadki ning püüad olla võimalikult läbipaistev. Kui vaja, võtad vastutuse, sest sina tegid seda,” avaldas Holmes.
Holmes rääkis samal teemal ka Viva Technology konverentsil ning seal ta ütles, et tänapäeva meedia on tegelikult eksimuste osas üsna andestav. Uudiseid tuleb pidevalt peale ning inimesed unustavad skandaalid ära. Ja isegi kui ei unusta, siis andestatakse varasemaga võrreldes kiiremini.
Ära ole isekas
Holmes tõdes, et sotsiaalmeedia vigade puhul on üks olulisemaid aspekte mõista, et kui sa oled vea teinud, ei ole mõtet olla egoist ning end iga hinna eest kaitsma hakata. Ära ole kallutatud ning kui sulle tehakse kriitikat, püüa see vastu võtta ning seda kainelt hinnata. “Mõista sõnumit ja seda, miks inimesed sind kritiseerivad,” lisas ta.
Kui Holmesi käest küsiti, mida tema ja Hootsuite asjast õppisid, tõdes ta, et see vahejuhtum õpetas teda palju ning tulevikus lähtutakse ettevõtete konsultatsioonides kindlasti ka sellest, mis Hootsuite’il endal juhtus.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele