• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 09.10.18, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autotransport maadleb mõõnas

Rahvusvahelised autoveod ei ole transpordiettevõtete juhtide sõnul õitsev sektor. Arengut takistavad enim tihe konkurents, kus võistelda ei tule mitte ainult Eesti vedajatega, vaid ka teiste Ida-Euroopa ettevõtetega.
Tallinn Pärnu maanteel.
  • Tallinn Pärnu maanteel.
  • Foto: Andras Kralla
Sektorile ei tule kasuks aktsiisi- ja tööjõumaksude tugev maksukoormus. Lisaks tekitab üha rohkem vananev autojuhtide kaader tööandjate hulgas nõutust, sest noori veokijuhte ei paista kuskilt juurde tulevat.
Saates osalesid Kauritel OÜ juht Marko Novik ja audiitorbüroo KPMG partner ning maksuvaldkonna juht Joel Zernask, saadet juhtis Juuli Nemvalts.
Saadet toetab KPMG.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele