• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−1,57%37 572
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,39
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−1,57%37 572
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,39
  • 21.01.21, 14:11

Kogenud kaupleja Marek Kallin: alguses kaotasin 60 protsenti oma rahast

Pärast 1997. aasta Eesti börsikrahhi, mis viis suure osa tema säästudest, otsustas Marek Kallin edaspidi USA turul tegutseda ning vähem kui aastaga suutis ta muutuda kasumlikuks päevakauplejaks, kelle kaotused jäid väikseks ja võidud suureks.
Eesti päevakauplemise maaletoojaks peetud Marek Kallin on mitukümmend aastat elanud vaid turgudel kauplemise tuludest ja koolitanud oma meeskonnas välja mitu praeguseks tuntud edukat Eesti kauplejat.
  • Eesti päevakauplemise maaletoojaks peetud Marek Kallin on mitukümmend aastat elanud vaid turgudel kauplemise tuludest ja koolitanud oma meeskonnas välja mitu praeguseks tuntud edukat Eesti kauplejat.
  • Foto: Marek Kallin
“Ma tean ka selliseid kauplejaid, kes on järjepidevalt kasumit teeninud juba esimesest päevast. Paljud jooksevad peaga vastu seina mitu aastat ja siis käib klikk ära ning saadakse asi käppa. Minul nii halvasti ei läinud, et oleksin oma kauplemiskonto õhku lasknud, kuid 60% oma esialgu mängu pandud rahast kaotasin küll," meenutab Kallin kaugeid alguseaegu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele