Antropoloog: teismeliste magamistuppa piilumine aitas ettevõttel müüki kasvatada
Antropoloogide kasutamine andis poeketile uue perspektiivi – poed leidsid üles õige sihtrühma ja müük kasvas, rääkis Rakendusliku Antropoloogia Keskuse asutaja Keiu Telve.
Rakendusliku Antropoloogia Keskuse asutaja Keiu Telve.
Foto: Raul Mee
Telve tõi näite, kuidas poekett pöördus antropoloogide poole, et mõista paremini teismelisi tüdrukuid. Selle tulemusena kujundati poed ümber teismeliste magamistubadeks, mille tõttu veetsid nad poes kauem aega ning seetõttu kasvas ka müük.
Kas oled kunagi soovinud, et su garderoob oleks sama paindlik kui sinu päevaplaan? Et saaksid minna hommikul ärikohtumisele, lõunaks metsa jalutama ja õhtul restorani – ilma kordagi riideid vahetamata? Just sellist valikut pakub Haven Kakumäe sadamas asuv Nautical Store.