• OMX Baltic0,25%291,97
  • OMX Riga0,14%911,7
  • OMX Tallinn0,00%1 894,22
  • OMX Vilnius0,13%1 261,69
  • S&P 5000,58%6 738,44
  • DOW 300,31%46 734,61
  • Nasdaq 0,89%22 941,8
  • FTSE 1000,67%9 578,57
  • Nikkei 225−1,35%48 641,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,58
  • OMX Baltic0,25%291,97
  • OMX Riga0,14%911,7
  • OMX Tallinn0,00%1 894,22
  • OMX Vilnius0,13%1 261,69
  • S&P 5000,58%6 738,44
  • DOW 300,31%46 734,61
  • Nasdaq 0,89%22 941,8
  • FTSE 1000,67%9 578,57
  • Nikkei 225−1,35%48 641,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,58
  • 12.09.22, 12:00

Obskuurne majandus: mis on seebiooperitel pistmist seebiga

Seebikad on olnud turundusajaloos üks hea obskuurne näide, kus sponsorist on saanud sünonüüm turundatavale asjale.
Suurfirma Procter & Gamble'i tooteid.
  • Suurfirma Procter & Gamble'i tooteid.
  • Foto: AP/Scanpix
Kuidas see käis ja miks tänapäeval seebikate populaarsus langeb, kuulete saatest "Obskuurne majandus".

Seotud lood

Saated
  • 09.09.22, 12:00
Obskuurne majandus: inimesed kasutavad vähem värve kui kunagi varem
Sest nad on keskpärased. Siinkohal ma ei püüa kedagi solvata, aga kas sinugi lemmiksisekujunduse stiil on niinimetatud hele skandinaaviapärane? Kas sinugi auto on must? Kas sinugi sülearvuti on hall?
Saated
  • 05.09.22, 12:00
Obskuurne majandus: suuvesi on ränk skämm
Maailma tuntuim suuvee tootja Listerine tegi eelmise sajandi alguses kurikavalat turundust, et müüa oma vedelikku, millega esialgu pesti üldse põrandaid ja raviti tripperit.
Saated
  • 02.09.22, 12:00
Obskuurne majandus: oli aeg, kui ameeriklased kandsid uhkusega jahukotte
Suure depressiooni ja sõjaaegu polnud riiete valmistamiseks materjali väga palju saada. Jahukottide tootjad nägid siin aga leidlikku turundusvõimalust.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele