Tööandja valimine on nagu reisile minek: lähed sinna, kus sulle meeldib olla
„Teabevara tunnis“ räägime seekord tööandja brändist ja selle arendamisest. Saame teada, milline roll on töötajatel ettevõtte maine kujundamisel ja millistel juhtudel tasub tööandja brändi loomisel kaasata väliseid konsultante. Uurime, mis on brändi loomisel tähtsaim ja kui tihti peaks brändi üle vaatama ja ajakohastama.
Berit Grossberg (vasakul), Sven Luka, Külli Gutmann ja Eve Noormägi.
Foto: Andres Laanem
Stuudios on brändi- ja kommunikatsioonijuht ning kirglik tööandja brändi arendaja, Eesti HR Seltsi kaasasutaja ja grupi manager Berit Grossberg ja Imagine\TBWA partner, loovjuht ja ‑strateeg, koolitaja ning õppejõud Sven Luka.
Küsimusi on esitamas Talentor Estonia OÜ personaliotsingu konsultant ja personalijuhtimise teabevara peatoimetaja Külli Gutmann ning teabevara toimetaja-projektijuht Eve Noormägi.
Kuula saadet siit:
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tööandja valimine on nagu reisile minek: lähed sinna, kus sulle meeldib olla
Tehisaru vastab sinu küsimustele Äripäevas ja kõigis teemaveebides ilmunud artiklite põhjal. Vastuse koostamisel ei võta tehisaru arvesse viimase päeva jooksul ilmunud artikleid.
Huvitavad küsimused
Äripäeva tehisaru otsib vastuseid artiklitest, mis on ilmunud Äripäevas, selle 14 teemaveebis ning Imelises Teaduses, Imelises Ajaloos ja Kalastajas viimase viie aasta jooksul. Vastuseid koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil aripaev@aripaev.ee.