Tipptegijate soovitused, kuidas saavutada suuri muutusi
Seekordses „Lavajuttude“ saates jagavad tippjuhid oma parimaid õppetunde ja soovitusi olukordadest, kus juhina suudeti kommunikatsiooni abil viia läbi suuri äristrateegilisi muutusi.
Fotol vasakult Mae Leyrer, Kadri Lainas, Kaur Andresson ja Aavo Kärmas.
Foto: Raul Mee
Kuidas päästa ettevõte pankrotist? Kuidas viia keeruline sõnum võimalikult lihtsalt sihtgrupini? Kuidas teha raskeid otsuseid ja muuta kollektiivi suhtumist, et nad sooviksid minna juhi visiooniga kaasa? Millised on tipptegijate strateegilise kommunikatsiooni kogemuslood? Nendele küsimustele leiab vastused saatest.
Seekordses „Lavajuttude“ saates räägivad Eesti parimad juhid oma loo, kuidas neist said tippjuhid, ning jagavad väärtuslikke õppetunde, kuidas olla parem juht ja oma juhtimisstiili arendada.
Seekordne „Lavajuttude“ saade otsib vastust kahele küsimusele: kuidas valida enda brändile õige sisulooja ja kus asub eetilisuse piir turundustöös mõjuisikutega?
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.