• OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 500−0,98%5 506,11
  • DOW 30−0,58%40 294,13
  • Nasdaq −1,43%17 211,24
  • FTSE 1000,37%8 494,85
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 500−0,98%5 506,11
  • DOW 30−0,58%40 294,13
  • Nasdaq −1,43%17 211,24
  • FTSE 1000,37%8 494,85
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • 07.01.25, 13:52

Digiturundaja: kui tehisaru hakkaks reklaame tegema, oleks kõik samasugune

Kuigi AI võib üsna palju turundajatele abiks olla, siis terveid kampaaniaid ei hakata sellega kindlasti tegema, rääkis digiagentuuri Mediabrands Digital juht Erki Heinsaar.
Digiagentuuri Mediabrands Digital juht Erki Heinsaar.
  • Digiagentuuri Mediabrands Digital juht Erki Heinsaar.
  • Foto: Raul Mee
“Keegi ei tahaks elada maailmas, kus kõik loovlahendid, kogu kultuur ja kunst oleks AI tehtud,” sõnas Heinsaar Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Ta ütles, et kui turundajad hakkaksid tehisaru kasutama iga liigutuse jaoks ja ka planeerimiseks, oleksid kõik kampaaniad maailmas ühetaolised. “Kui kõik läheb ühesuguseks, siis miski ei eristu,” lisas Heinsaar.
Heinsaar rääkis, millistes tööprotsessides võiks AI-d rohkem kasutada, kus seda MBD teeb ning millised trendid turundusmaailma tänavu ees ootavad.
Vestles Hando Sinisalu.
Digiturundaja: kui tehisaru hakkaks reklaame tegema, oleks kõik sama
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele