• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Paljassaare uue tsiviilsadama saatus lahtine

    Kumbki osapool ei soovi avalikustada vaidlusalust küsimust, kommenteeris Concordia vandeadvokaadi vanemabi Maria Mägi. Tema sõnul on tekkinud arusaamatu vastuseis.
    Mägi ütlust mööda tähendaks kokkuleppele mittejõudmine rendilepingu sõlmimata jätmist, mis nurjaks BFLi sadama rajamise projekti.
    ASi Üürimisteenused tegevdirektori Marek Kerna kinnitusel sõlmitakse rendileping hiljemalt selle nädala lõpus.
    «Läbirääkimised eeldavad kompromisse,» lausus ta. «Need oleme ka leidnud ja põhimõttelised vastuolud on lahendatud.»
    Kerna sõnul on kavas sõlmida rendileping 13 hektari suuruse maa-ala kasutuseleandmise kohta 40 aastaks. BFL kavatseb seal esimeses etapis rajada puiduterminaali, hiljem konteineriterminaali ja kolmandas järgus reisisadama.
    Reisisadama ehituseks soovib BFL Kerna väitel hiljem maad juurde rentida. Kogu ehitusse plaanivad inglased investeerida üle 40 miljoni krooni.
    Maria Mägi sõnade kohaselt on Euroopas olemas investorid, kes tunnevad projekti vastu huvi.
    Tallinna reisisadama direktori Mart Mesipuu sõnul on juba praegu Tallinnas mitu väiksemat tiiburlaevade reisisadamat.
    «Ma ei usu aga, et Paljassaarde rajatav reisisadam oleks konkurentsivõimeline suuremate laevade puhul,» ütles ta.
    Mesipuu sõnade kohaselt on seal kehv infrastruktuur ja kui lähitulevikus Põhjamagistraali välja ei ehitata, on sealt raske linna pääseda. «Ma ei pea reisisadama mõtet perspektiivseks,» lausus Mesipuu.
    Marek Kerna sõnul on reisisadama ehitamise idee kaugemate aastate plaan. Ta lisas, et ilmselt ei hakka BFL sinna tooma suuri reisilaevu.
    BFL võitis kaitseliidu fondi poolt Paljassaare poolsaarel asuva Vene sõjaväele kuulunud depoo pikaajalise rentniku leidmiseks korraldatud konkursi selle aasta märtsi alguses. BFLi omanikud on Suurbritannia sadamateenuseid pakkuv firma Exxtor Group Shipping Service Ltd ja Inglise laevakompanii Atlantic Shipping Ltd.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tarmo Ulla: kui kukud, tõuse ja proovi uuesti!
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Tallinna Sadama kommertsjuht ostis 10 000 euro eest aktsiaid
Tallinna Sadama juhatuse liige ja kommertsjuht Margus Vihman ostis eelmisel nädalal enam kui 10 000 euro eest Tallinna Sadama aktsiaid, selgub finantsinspektsiooni andmetest.
Tallinna Sadama juhatuse liige ja kommertsjuht Margus Vihman ostis eelmisel nädalal enam kui 10 000 euro eest Tallinna Sadama aktsiaid, selgub finantsinspektsiooni andmetest.
Põllumajandustootjate TOP: olukord on pinev, aga samas ka põnev
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Digi-Eesti lööb Dubai Expol laineid burgeriga
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.