• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Boeing ja McDonnell Douglas võivad ühineda

    Niisuguse teate avaldas Wall Street Journal. Mõlemad firmad on seni keeldunud läbirääkimisi kommenteerimast.
    Need ei ole esmakordsed kuuldused. Juba eelmisel sügsel vihjati, et tunduvalt suurem Boeing on teinud konkurendile lähenemiskatse. Tol korral ütles McDonnell Douglas «ei». Vahepeal on firma uue juhtkonna all saavutanud märksa paremaid tulemusi ja aktsiate väärtus on aastaga kasvanud 80%. See aga ühtlasi tähendab, et nüüd on McDonnell Douglasel läbirääkimisteks tunduvalt parem positsioon.
    Seetõttu eeldatakse, et uued läbirääkimised algasid «eeltingimusi seadmata» ning võivad välja viia kas koostöö tihenemisele või täielikule ühinemisele. McDonnell Douglase ostmine läheb maksma umbes kümme miljardit dollarit.
    Wall Streeti analüütikute arvates täiendavad kaks firmat teineteist hästi, mistõttu ühinemine annaks efektiivseid tulemusi. Praegu töötab kahes firmas kokku 185 000 inimest.
    Boeingu käive on 22 miljardit dollarit ja see on spetsialiseerunud põhiliselt tsiviillennukite tootmisele, mis moodustab käibest 17 miljardit dollarit. Ülejäänud viis miljardit moodustavad kaitse- ja kosmosetööstuse tellimused.
    Boeing ja McDonnell Douglas koos ületaksid sõjatööstuse vallas seni suurima tootja Lockheed Martini ja tsiviillennukite suurima tootja Airbusi.
    McDonnell Douglase aktsiatest kuulub 23% oma töötajatele ja neist omakorda kuus protsenti juhtkonnale. Kui ühinemiskuuldused levima hakkasid, tõusid mõlema firma aktsiad New Yorgi börsil.
    Firmade võimalikku ühinemist võib takistada USA konkurentsiamet, kes kuuldavasti kavatseb neilt nõuda osa tootmiskäitiste müümist. DI
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Coopi äripanganduse juht: kiire kohanemisvõime aitab Eesti ettevõtjatel “täiusliku tormi” üle elada
Tänavu esimeses kvartalis Eesti ja Euroopa majandust tabanud niinnimetatud täiuslik torm tõi kaasa korraliku ehmatuse. Samas näitavad kõik praegused märgid, et Eesti ettevõtjad on kiired kohanejad ning ka seekordse kriisi mõju jääb kardetust tagasihoidlikumaks, kirjutab Coop Panga äripanganduse juht Arko Kurtmann.
Tänavu esimeses kvartalis Eesti ja Euroopa majandust tabanud niinnimetatud täiuslik torm tõi kaasa korraliku ehmatuse. Samas näitavad kõik praegused märgid, et Eesti ettevõtjad on kiired kohanejad ning ka seekordse kriisi mõju jääb kardetust tagasihoidlikumaks, kirjutab Coop Panga äripanganduse juht Arko Kurtmann.
Uudis saudide huvist pani tuntud mootoriõlifirma aktsia rallima
Saudi Aramco huvi osta ära suurem osa Valvoline'ist pani tuntud mootoriõlitootja aktsia New Yorgi börsil hoogsalt tõusma.
Saudi Aramco huvi osta ära suurem osa Valvoline'ist pani tuntud mootoriõlitootja aktsia New Yorgi börsil hoogsalt tõusma.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tootjad: tänane euroaluste süsteem vajab kiiresti uut lahendust
Pole vist tootmisettevõtet, kus ei oleks probleeme euroalustega. Need kaovad, on kaalult rasked, kipuvad lagunema, puitaluste hind on kerkinud kordades, nende pealt tuleb maksta aktsiisitasu ja kliendid nõuavad suuri kaoprotsente, seega on kogu süsteem ammu ajale jalgu jäänud. Lahendus oleks võtta kasutusele plastaluste ringmajandusteenus, mida veopakendite ringlusteenuseid pakkuvad ettevõtted juba mujal maailmas pakuvad. Millise võidu see tootjatele ja jae kauplejatele toob?
Pole vist tootmisettevõtet, kus ei oleks probleeme euroalustega. Need kaovad, on kaalult rasked, kipuvad lagunema, puitaluste hind on kerkinud kordades, nende pealt tuleb maksta aktsiisitasu ja kliendid nõuavad suuri kaoprotsente, seega on kogu süsteem ammu ajale jalgu jäänud. Lahendus oleks võtta kasutusele plastaluste ringmajandusteenus, mida veopakendite ringlusteenuseid pakkuvad ettevõtted juba mujal maailmas pakuvad. Millise võidu see tootjatele ja jae kauplejatele toob?
Töötajad peavad mainekaks tööandjaks energiafirmat, tudengid Microsofti
Töötavate inimeste jaoks on kõige atraktiivsemad tööandjad riigi või kohaliku omavalitsuse infrastruktuuriettevõtted, tudengid hindavad Microsofti Eesti arenduskeskust, LHVd ja Pipedrive’i, näitab Kantar Emori tööandjate maine pingerida.
Töötavate inimeste jaoks on kõige atraktiivsemad tööandjad riigi või kohaliku omavalitsuse infrastruktuuriettevõtted, tudengid hindavad Microsofti Eesti arenduskeskust, LHVd ja Pipedrive’i, näitab Kantar Emori tööandjate maine pingerida.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.