• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 17.06.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mineraalvill on eluohtlik

Kõigepealt keelati ära asbest. Siis kõrvaldati kasutuselt ohtlikud lahustid. Nüüd on järg mineraalvilla käes. Nii hindab olukorda Taani puuseppade ametiühing, kelle tellimusel see uuring valmis.
Mineraalvilla omadusi uurisid 18 kuu jooksul rahvusvahelised eksperdid. Nad jõudsid järeldusele, et mineraalvill on ohtlik nii ehitustöölistele kui ka nendes majades, kus seda on kasutatud, elavatele inimestele. Kui ehitajatele võib see põhjustada vähktõbe, siis majaelanikele põhiliselt allergiat, kõlas järeldus.
Taani puuseppade ametiühing saatis nüüd tööturuministrile otsese taotluse keelustada mineraalvilla kasutamine. Niisugune keeld oleks raske hoop kontsernile Rockwool, millel on 5800 töötajat ja mille käive on 5,5 miljardit Taani krooni.
Taani puuseppade ametiühing soovitab edaspidi mineraal- ja kivivilla asemel kasutada alternatiivseid isolatsioonimaterjale.
Rockwool ise kummutab uuringu soovitused ning kinnitab, et mineraalvillale alternatiivi ei ole. DI

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele