• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Fiat Marea saadab Fiat Tempra ajalukku

    mootor: 1747 cm³, R4
    võimsus: 113 hj
    kütusekulu:
    90 km/h: 5,9 (6,0) l/100 km
    120 km/h: 7,6 (7,8) l/100 km
    linnas: 9,9 (10,1) l/100 km
    kiirendus 0--100 km/h: 10,0 (10,6) s
    maksimaalkiirus: 195 (193) km/h
    pikkus: 4390 (4487) mm
    laius: 1741 mm
    kõrgus: 1420 (1505) mm
    teljevahe: 2540 mm
    tühimass: 1195 (1255) kg
    Fiat lõpetab sügisel Fiat Tempra tootmise, asendades selle Fiat Marea (sedaan) ja Fiat Marea Weekendiga (universaal). Gabariitidelt on uustulnuk oma eelkäijast pisut suurem, teljevahe on endine -- 2540 mm.
    Kohe esmapilgul on märgatav auto otsene sugulus tänavuse aasta auto Fiat Bravo/Bravaga -- nii Marea esiosa kui armatuurlaud on Bravol/Braval nähtuga identne.
    Näidikute plokis paiknevad suured mõõteriistad meenutavad pisut Opel Omegal nähtut, olles siiski selgelt itaallaslikud. Pilku püüab ka raadio, mis sobib kasutamiseks vaid sama tüüpi autos, mistõttu tegu peaks olema üsna vargakindla sõlmega.
    Universaalkerega Marea Weekendi tähelepanuväärseimaks osaks on tema kolmeosalised, sarnaselt mahtuniversaalidele Fiat Puntole või Volvo 850-le vertikaalselt paiknevad tagatuled.
    Mareat või Marea Weekendi ostes saab valida kolme turbodiisel-, nelja bensiinimootori ja kolme varustusastme (SX, ELX ja HLX) vahel. Diiselmootorite võimsus on vahemikus 75 kuni 124 hj, bensiinimootoritel 80 kuni 147 hj.
    Sõltuvalt mootorist kasutatakse autol nelja erinevat käsitsi lülitatavat käigukasti. 1,6-liitrise mootori ja ELX-varustusastmega Marea ja Marea Weekend varustatakse ka neljakäigulise automaatkäigukastiga.
    Võimsaim jõuallikas, 2-liitrine 20 klapiga viiesilindriline mootor on reserveeritud HLX-modifikatsiooni tarbeks. 147 hj kiirendab auto 100 km/h-ni 8,7 sekundiga, võimaldades lõppkiirust 207 km/h. Fiat paneb ise suurima panuse siiski 1,8-liitrise mootoriga Mareale ja Marea Weekendile, mille tehnilised andmed on toodud kõrvalasuvas tabelis.
    Juhi turvapadi, valuveljed, elektriline katuseluuk ja ABS-pidurid kuuluvad HLXi standardvarustusse, SXi ja ELXi puhul lisavarustusse.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Mandre: terviseedendus saagu lähtekohaks
Praeguses sotsiaalkindlustussüsteemis puudub tugev seos inimeste tervisekäitumise ja riiklike teenuste vahel, kirjutab Mihkel Mandre arvamuslugude konkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Praeguses sotsiaalkindlustussüsteemis puudub tugev seos inimeste tervisekäitumise ja riiklike teenuste vahel, kirjutab Mihkel Mandre arvamuslugude konkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Bank of America kasvatas kasumit kolmandiku võrra
Bank of America aasta viimase kvartali kasum kasvas 30 protsenti, millele aitas kaasa laenumahtude kasv ning ühinemiste ja ülevõtmiste turu aktiivsus, vahendab Reuters.
Bank of America aasta viimase kvartali kasum kasvas 30 protsenti, millele aitas kaasa laenumahtude kasv ning ühinemiste ja ülevõtmiste turu aktiivsus, vahendab Reuters.
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks tõusis aastaga ligi veerandi
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, tõusis 2021. aasta detsembris 2020. aasta sama kuuga võrreldes 24,7 protsenti, teatas statistikaamet.
Tööstustoodangu tootjahinnaindeks, mis iseloomustab Eestis nii koduturule kui ka ekspordiks valmistatud tööstustoodete hindade muutust, tõusis 2021. aasta detsembris 2020. aasta sama kuuga võrreldes 24,7 protsenti, teatas statistikaamet.
Tallinna linnaettevõtte juhatuse liige sai süüdistuse
Äsja kohtusse saadetud Saaremaa Laevakompanii kriminaalasjas sai teiste seas süüdistuse ka ettevõtte nõukogusse kuulunud Lennart Viikmaa, kes viimased aastad on olnud ametis Tallinna Linnatranspordi juhatuses.
Äsja kohtusse saadetud Saaremaa Laevakompanii kriminaalasjas sai teiste seas süüdistuse ka ettevõtte nõukogusse kuulunud Lennart Viikmaa, kes viimased aastad on olnud ametis Tallinna Linnatranspordi juhatuses.