• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 16.08.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fiat Marea saadab Fiat Tempra ajalukku

mootor: 1747 cm³, R4
võimsus: 113 hj
kütusekulu:

Artikkel jätkub pärast reklaami

90 km/h: 5,9 (6,0) l/100 km
120 km/h: 7,6 (7,8) l/100 km
linnas: 9,9 (10,1) l/100 km
kiirendus 0--100 km/h: 10,0 (10,6) s
maksimaalkiirus: 195 (193) km/h
pikkus: 4390 (4487) mm
laius: 1741 mm
kõrgus: 1420 (1505) mm

Artikkel jätkub pärast reklaami

teljevahe: 2540 mm
tühimass: 1195 (1255) kg
Fiat lõpetab sügisel Fiat Tempra tootmise, asendades selle Fiat Marea (sedaan) ja Fiat Marea Weekendiga (universaal). Gabariitidelt on uustulnuk oma eelkäijast pisut suurem, teljevahe on endine -- 2540 mm.
Kohe esmapilgul on märgatav auto otsene sugulus tänavuse aasta auto Fiat Bravo/Bravaga -- nii Marea esiosa kui armatuurlaud on Bravol/Braval nähtuga identne.
Näidikute plokis paiknevad suured mõõteriistad meenutavad pisut Opel Omegal nähtut, olles siiski selgelt itaallaslikud. Pilku püüab ka raadio, mis sobib kasutamiseks vaid sama tüüpi autos, mistõttu tegu peaks olema üsna vargakindla sõlmega.
Universaalkerega Marea Weekendi tähelepanuväärseimaks osaks on tema kolmeosalised, sarnaselt mahtuniversaalidele Fiat Puntole või Volvo 850-le vertikaalselt paiknevad tagatuled.
Mareat või Marea Weekendi ostes saab valida kolme turbodiisel-, nelja bensiinimootori ja kolme varustusastme (SX, ELX ja HLX) vahel. Diiselmootorite võimsus on vahemikus 75 kuni 124 hj, bensiinimootoritel 80 kuni 147 hj.
Sõltuvalt mootorist kasutatakse autol nelja erinevat käsitsi lülitatavat käigukasti. 1,6-liitrise mootori ja ELX-varustusastmega Marea ja Marea Weekend varustatakse ka neljakäigulise automaatkäigukastiga.
Võimsaim jõuallikas, 2-liitrine 20 klapiga viiesilindriline mootor on reserveeritud HLX-modifikatsiooni tarbeks. 147 hj kiirendab auto 100 km/h-ni 8,7 sekundiga, võimaldades lõppkiirust 207 km/h. Fiat paneb ise suurima panuse siiski 1,8-liitrise mootoriga Mareale ja Marea Weekendile, mille tehnilised andmed on toodud kõrvalasuvas tabelis.
Juhi turvapadi, valuveljed, elektriline katuseluuk ja ABS-pidurid kuuluvad HLXi standardvarustusse, SXi ja ELXi puhul lisavarustusse.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele