• OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2250,57%38 061,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,44
  • OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2250,57%38 061,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,44
  • 06.12.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu uue silla võrra rikkam

Silla ehitaja ASi Most vanemtöödejuhataja Leonid Shevtshenko sõnul on see üle Emajõe viiv sild on Eestis üks väheseid objekte viimasel ajal, mille ehitamine on jäänud eelarve piiresse.
«Lepingu kohaselt kohustusime silla ehitama 16,1 miljoni krooni eest,» rääkis Shevtshenko. «Me ei küsinud linnalt sentigi juurde, kuigi sillapiirded läksid planeeritust kallimaks. Saime selle võrra lihtsalt vähem kasumit.»
Shevtshenko lausus, et Most ei ehitanud Kroonuaia silda mitte kasumi, vaid eelkõige reklaami pärast. Endisest sillaehitusrongist nr 423 välja kasvanud Most on ehitanud kõik olemasolevad üle Emajõe viivad Tartu sillad.
89 meetri pikkuse ja 15 meetri laiuse kahe sõidurajaga Kroonuaia silla ehitamiseks emiteeris Tartu linnavalitsus võlakirju.
Tartu linnavalitsuse linnamajandusosakonna teedeteenistuse vaneminseneri Jaak Konsini sõnul kulus Mostiga lepingu allakirjutamisest lindilõikamiseni vaid 11 kuud.
Tartu linnavalitsuse liikluskorralduse vaneminseneri Sulev Sanniku sõnul on vastvalminud sild Tartu liiklusskeemi oluline osa. «Kroonuaia silla ja silda ning Narva maanteed ühendava ühendustee tasuvusaeg on 5--6 aastat,» kalkuleeris Sannik.
Konsini hinnangul maksis silla ja Narva maantee vaheline ühendustee umbes 2,5 mln krooni. «Tee-ehitus läks ligi miljoni krooni võrra kallimaks,» lisas ta. «Tuli teha lisatöid, et kaitsta Meltsiveski veehaaret.»

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele