• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 628,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 628,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 11.11.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussid saavad remondikoja

Balti Bussikeskuse juhataja Vello Laine ütles, et praegu on valmis remondikompleksi esimese etapi ehitustööd. Ehitustööde peatöövõtja on AS Wiklar ja ehituse kogumaksumus 13 miljonit krooni.
Laine rääkis, et Wiklar ehitas välja 1700 ruutmeetri suurused tootmispinnad ja osalised olme- ning administratiivruumid. Paigaldatud tootmisseadmed läksid maksma üle miljoni krooni.
Remondikeskuse vajaduse tingis Laine sõnul asjaolu, et ettevõtted on hakanud endale soetama uuemaid busse ja veokeid, mille tehniline hooldus ja remont on läinud järjest keerulisemaks ja nõuab kvaliteetsemat oskustööd.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rahvusvahelist reisijatevedu korraldava ASi Mootorreisid juht Hugo Osula peab busside remondikeskust vajalikuks. Tema sõnul on Balti Bussikeskuse loomine vajalik ka seetõttu, et Eestis olev busside tehnohoolde kohta käiv oskusteave ja tehnilised võimalused koonduksid ühte kohta. «Ei saa nii, et Scania bussid on ühes keskuses, Setra omad teises ja Volvo omad hoopis kolmandas tehnilise hoolduse keskuses,» ütles Osula.
Praeguseks ei ole Balti Bussikeskus ühegagi neist kolmest suurest bussitootjast veel lepingut sõlminud.
Vello Laine rääkis, et remondikeskuse valmides saab Balti Bussikeskus ka päris uusi busse teenindada. «Üldiselt teenindame busse alates 1970. aastaist,» lisas ta.
Balti Bussikeskuse juhataja ütles, et tänu tehniliste võimaluste paranemisele saab ettevõte regulaarselt hooldust pakkuda kuni 80 bussile.
Praegu töötab Balti Bussikeskuse ASis 45 inimest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele