• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Bussid saavad remondikoja

    Balti Bussikeskuse juhataja Vello Laine ütles, et praegu on valmis remondikompleksi esimese etapi ehitustööd. Ehitustööde peatöövõtja on AS Wiklar ja ehituse kogumaksumus 13 miljonit krooni.
    Laine rääkis, et Wiklar ehitas välja 1700 ruutmeetri suurused tootmispinnad ja osalised olme- ning administratiivruumid. Paigaldatud tootmisseadmed läksid maksma üle miljoni krooni.
    Remondikeskuse vajaduse tingis Laine sõnul asjaolu, et ettevõtted on hakanud endale soetama uuemaid busse ja veokeid, mille tehniline hooldus ja remont on läinud järjest keerulisemaks ja nõuab kvaliteetsemat oskustööd.
    Rahvusvahelist reisijatevedu korraldava ASi Mootorreisid juht Hugo Osula peab busside remondikeskust vajalikuks. Tema sõnul on Balti Bussikeskuse loomine vajalik ka seetõttu, et Eestis olev busside tehnohoolde kohta käiv oskusteave ja tehnilised võimalused koonduksid ühte kohta. «Ei saa nii, et Scania bussid on ühes keskuses, Setra omad teises ja Volvo omad hoopis kolmandas tehnilise hoolduse keskuses,» ütles Osula.
    Praeguseks ei ole Balti Bussikeskus ühegagi neist kolmest suurest bussitootjast veel lepingut sõlminud.
    Vello Laine rääkis, et remondikeskuse valmides saab Balti Bussikeskus ka päris uusi busse teenindada. «Üldiselt teenindame busse alates 1970. aastaist,» lisas ta.
    Balti Bussikeskuse juhataja ütles, et tänu tehniliste võimaluste paranemisele saab ettevõte regulaarselt hooldust pakkuda kuni 80 bussile.
    Praegu töötab Balti Bussikeskuse ASis 45 inimest.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Romek Kosenkranius: kolm probleemi, mille lahendamine toob investeeringud suvepealinna
Kohtumistel Pärnusse investeerida soovivate ettevõtjatega on koorunud välja kolm olulisemat ootust või probleemi, millele investorid lahendusi ootavad, kirjutab valimisliidu Pärnu Ühendab esinumber kohalikel valimistel Romek Kosenkranius vastuses Äripäeva küsitlusele.
Kohtumistel Pärnusse investeerida soovivate ettevõtjatega on koorunud välja kolm olulisemat ootust või probleemi, millele investorid lahendusi ootavad, kirjutab valimisliidu Pärnu Ühendab esinumber kohalikel valimistel Romek Kosenkranius vastuses Äripäeva küsitlusele.
Kinnisvara areneb – tahaks ka sellest osa
Käes on uus nädal ja uus märkimisperiood. Eilsest on võimalik märkida endale Arco Vara osalust. Mina hetkel aktsionär pole, aga kuna Arco Vara tundub huvitav ettevõte, siis otsustasin analüüsida, kas on aeg seda muuta.
Käes on uus nädal ja uus märkimisperiood. Eilsest on võimalik märkida endale Arco Vara osalust. Mina hetkel aktsionär pole, aga kuna Arco Vara tundub huvitav ettevõte, siis otsustasin analüüsida, kas on aeg seda muuta.
Venipak avab Eestis kaks uut pakisorteerimise keskust
Venipak kavatseb Eestis investeerida 200 000 eurot, avada kaks uut pakkide sorteerimiskeskust Türil ja Viljandis.
Venipak kavatseb Eestis investeerida 200 000 eurot, avada kaks uut pakkide sorteerimiskeskust Türil ja Viljandis.
Raadiohommikus: kaua tants kinnisvaraturul ja pinged tööturul veel kestavad?
Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis lahatakse kinnisvaraturu huvitavamaid arenguid, otsitakse lahendusi tööjõu nappusele ning arutletakse, miks naistele head tootlust börsidel ei andestata.
Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis lahatakse kinnisvaraturu huvitavamaid arenguid, otsitakse lahendusi tööjõu nappusele ning arutletakse, miks naistele head tootlust börsidel ei andestata.