• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas ETV loobumine mõjutab reklaami hinda?

    Tõenäoliselt tõstab. Minu meelest need väga agressiivsed võtted reklaami müügil on hindu konkureerivates kanalites suhteliselt madalal hoidnud. Selles mõttes peaks asi positiivsemaks minema, et telereklaami sekund ikka üritab liikuda sinnapoole, kus tema hind peaks olema. Ta on ju traditsiooniliselt alati kallis olnud.
    Ei usu, et ta lehtede reklaami hinda mõjutama hakkab. Lehed seavad seda asja ikka enda järgi. Kui ETVst reklaam kaob, võib see muuta reklaami proportsioone lehtede ja elektroonilise meedia vahel: kuidas reklaamiraha edaspidi jaguneb.
    Kui konkurents kaob, siis hinnad tõusevad, aga samas Eesti ongi rahvusvahelist hinnaskaalat vaadates müünud reklaami häbematult odavalt. Hinnad ongi vaja paika panna. Vahepeal tundus, et osa ETV reklaamist müüdi puhtalt dumpinghindadega. Noh, kindla tagamõttega. Loomulikult, kes võtab erakanaleid, kui on võtta Eesti kõige suurem kanal madalama hinnaga.
    Elu paneb selle paika. Ka erakanal ei saa küsida lõpmatult kõrget hinda, sest ta lihtsalt ei saa siis seda tellimust.
    Minu arust oli see asi väärastunud ja proportsioonid saavad nüüd õigeks.
    See on suuresti meedia-spetsialistide matemaatiline küsimus, mida oma rahaga peale hakata. Teine küsimus on selles, kas raha, mis läheb praegu ETVsse, kanaliseerub kõrgemate hindadega erakanalitesse, või liigub osa rahast mingisse teise meediasse.
    See sõltub, missuguse reitinguga hakkab programm olema ja mida üks kontakt hakkab konkreetses telekanalis maksma.
    Põhimõtteliselt on meedia puhul mitu taktikat. Me võime ka Lasnamäel kioski külge panna ühe sildi ja kujutame ette, et aastaga saame seal 200 000 kontakti. Aga kui seal käib väga vähe inimesi, ei ole meil sest tolku.
    Eriti ei mõjuta. Selles, et ta ETVst välja läheb, ma sügavalt kahtlen. Ei näe majanduslikku põhjendust, miks peaks riik sinna paarkümmend miljonit juurde maksma, ja erakanalitel võtta see risk, et raskes majanduslikus olukorras maksta ETV-le 35 miljonit.
    Ilmselt see hind peab hakkama tõusma, aga ta tõuseb proportsionaalselt, mingeid järske muudatusi ühe või teise kanali äralangemisega ei teki. Eestlaste konkurents on hästi tõsine, et hind ei saa niisama lihtsalt tõusta. Ainuke asi, mis võib tulla on see, et TV1 hinnad tõusevad kevadeks TV3 ja Kanal 2 tasemele.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

ERIALi juhtfiguuri kaitsja: kahtlustus ei ole lõplik tõde, riigi sõna meedias ei saa olla lõpmatuseni vaba
Sõltumata sellest, mis on kirjas lõplikus kohtuotsuses, võib ajakirjanduses kajastatu jääda elu lõpuni kaasas käima, kirjutab advokaadibüroo TGS Baltic advokaat ning ERIALi ühe juhtfiguuri Daniela Dalberg-Dyageleva kaitsja Meeli Rondel vastukajana uudisele, et kaitsjad soovisid ERIALi kohtuistungi osaliselt kinniseks kuulutamist.
Sõltumata sellest, mis on kirjas lõplikus kohtuotsuses, võib ajakirjanduses kajastatu jääda elu lõpuni kaasas käima, kirjutab advokaadibüroo TGS Baltic advokaat ning ERIALi ühe juhtfiguuri Daniela Dalberg-Dyageleva kaitsja Meeli Rondel vastukajana uudisele, et kaitsjad soovisid ERIALi kohtuistungi osaliselt kinniseks kuulutamist.
Skillz – mäng pole lõppenud ning palju on veel tõestada
Olgu koroonakriis või mitte, mobiilsete seadmete kasutamine kasvab tänapäeva tehnoloogilises maailmas igal juhul. Skillzi börsiletulek on olnud nagu sõitmine tõelistel Ameerika mägedel.
Olgu koroonakriis või mitte, mobiilsete seadmete kasutamine kasvab tänapäeva tehnoloogilises maailmas igal juhul. Skillzi börsiletulek on olnud nagu sõitmine tõelistel Ameerika mägedel.
November tõi 13 aasta suurima hinnatõusu
Tarbijahinnaindeks tõusis novembris võrreldes oktoobriga 1,8% ning võrreldes eelmise aasta novembriga 8,8%, teatas statistikaamet. Mulluse novembriga võrreldes olid kaubad 7,6% ja teenused 11,2% kallimad.
Tarbijahinnaindeks tõusis novembris võrreldes oktoobriga 1,8% ning võrreldes eelmise aasta novembriga 8,8%, teatas statistikaamet. Mulluse novembriga võrreldes olid kaubad 7,6% ja teenused 11,2% kallimad.
Swedbank tunnetab tarbija niigi tugeva kindlustunde kasvu
Eesti tarbija kindlustunne on kasvuteel, mida mõjutavad peamiselt palkade kasv ja suurenev tööjõupuudus, ütles Swedbanki eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla.
Eesti tarbija kindlustunne on kasvuteel, mida mõjutavad peamiselt palkade kasv ja suurenev tööjõupuudus, ütles Swedbanki eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla.