Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Turvamees kilekoti asemel

    Me kutsume selliseid väikeettevõtjaid kilekoti-inkassaatoriteks, ütleb Sularahakeskuse rahaveo osakonna juhataja Alar Põllu ja lisab, et Tallinna tänavatel võib neid tihti kohata.
    Nad tunneb kergesti ära -- ühed vaatavad pangahoone ees hoolikalt ette-taha, teised püüavad jätta muljet, nagu polekski neil sularaha kilekotis, muigab Põllu.
    Halbu näiteid on piisavalt, kuid ettevõtted ei taha õppust võtta, nendib Põllu ja toob jutu ilmestamiseks välja Eesti Posti.
    Eesti Posti varandust on püütud viimase kolme aasta jooksul kolm korda röövida ning üks kallaletung lõppes inkassaatori surmaga.
    Anekdootlikuks näiteks peab Põllu Oru turbakombinaadi pankrotihalduri Andrus Kuuse käitumist, kui pankrotihaldur korralduse peale autoaknast 736 000 krooni välja viskas.
    Kunstigalerii omanik Shifara Hindrekson rahavedajaid ei kasuta ja ei usalda põhimõtteliselt Eesti panku ning oma raha ta seal ei hoia.
    Hindrekson ütleb, et galerii omanikuna peab tal alati olema vaba raha, mida edasi investeerida.
    Hindrekson ei eita, et tema käest käivad läbi väga suured summad, ning ta kinnitab, et sularaha transportimiseks on tal omad kindlad süsteemid.
    Sularahavedajad ei taha nõustuda ettevõtjate arvamusega, et sellise teenuse ostmine on väga kallis. Karmiilmeliste rahavedajate ja soomusmasinate eest tuleb maksta vaid 0,15 protsenti saadetise maksumusest.
    Korraga võib soomustatud masinas olla kümme miljonit krooni ning iga veos on kindlustatud kolmekümne miljoni krooni peale. Päevas eskordivad sularahavedajad Eestis laiali sadakond miljonit krooni.
    Eestis on praegu kaks suuremat sularahavedu pakkuvat firmat -- 80 protsenti turust hõivab Hansapangale, Ühispangale ja turvafirmale ESS kuuluv AS Sularahakeskus ning teiseks suuremaks on Rootsi kapitalil põhinev Securitas Eesti.
    - kuni 50 000 krooni vedu on lubatud ühe saatjaga, veoks võib kasutada mistahes transpordiliiki ja veovahendit
    - üle 50 000 kuni 100 000 krooni veoks peab olema auto ja vähemalt üks tulirelvaga saatja
    - üle 100 000 kuni 1 000 000 krooni veoks peab olema auto ja vähemalt kaks tulirelvaga saatjat
    - üle 1 000 000 kuni 10 000 000 krooni veoks peab olema soomusauto ja vähemalt kolm tulirelvaga saatjat
    - üle 10 000 000 krooni vedu võib toimuda ainult politseiprefektuuriga kooskõlastatud eriplaani alusel
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.