Merita plaane kinnitas teisipäeval Riias BNSi teatel panga president Hans Dalborg. Ta ütles, et Merita tahab pöörata rohkem tähelepanu Balti riikide eraklientidele.
Eestis korraldas Merita pank kaks konkurssi, millest esimesel soovis leida klienditeenindajaid ja personalijuhti ning teisel finantskonsultanti ja elektronpanganduse spetsialisti.
Panga Tallinna filiaali juhatuse liikme Juhani Seilenthali sõnul võetakse tööle 10--15 inimest. «Oleme valikuid alles tegemas ja kindlasti laekub avaldusi veel ka pärast tähtaja lõppu,» ütleb Seilenthal.
Tema hinnangul on praegu soodne aeg saada kvalifitseeritud tööjõudu, sest paljud pangad on uksed sulgenud või töötajaid koondanud.
Ühispanga asepresidendi Janek Mäggi hinnangul on praegu päris palju vabu pangandusspetsialiste. «On väga tore, kui Merita oma tegevust laiendab, kuigi aktiivseks jaepangaks kujunemine on väga kulukas,» kinnitab ta.
Mäggi lisab, et tähtsam praegusest olukorrast panganduses on see, mis saab siis, kui tuleb euroraha ja algab tugev integreerumine Euroopa finantssüsteemi.
Viimane päev teisele konkursile oma CV saatmiseks oli teisipäev. Esimene konkurss lõppes juba novembris. «Klienditeenindajaks soovis saada umbes 200 inimest. Teisele konkursile laekus tõenäoliselt vähem avaldusi, kuna tegemist oli spetsiifilisemate elukutsetega,» lausub Seilenthal.
Praegu töötab Merita pangas 40 inimest. Uute töötajate värbamise tingis pangakriiside tulemusel hüppeliselt suurenenud huvi Merita panga vastu.
Klientide tulekuga on Merita pangale kitsaks jäänud Tallinnas Harju tänaval asunud bürooruumid ja veebruariks kavatseb pank kolida Hobujaama ärikeskusesse.
MeritaNordbankeni Grupi klientide arv Põhjamaades ulatub 6,5 miljoni eraisiku ning 400 000 ettevõtteni.