• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,11%6 599,65
  • DOW 300,71%46 085
  • Nasdaq −0,52%22 218,22
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,5
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,11%6 599,65
  • DOW 300,71%46 085
  • Nasdaq −0,52%22 218,22
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,5
  • 16.06.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põlvamaa teehooldus erakätesse

«Maanteehoiuorganisatsiooni reformi käigus antakse rendile teemeistri piirkonnad, müüakse maha tehnika ja pannakse vähempakkumisele hooldetööde korraldamine,» ütles maanteeameti peadirektor Riho Sõrmus.
Tehnika ja hooldetööd saab kava kohaselt endale üks firma, eksperiment kestab kolm aastat.
«Selle aja jooksul toimub pidevalt majanduslik võrdlus teiste piirkondadega selgitamaks välja, kas riigi ja teekasutaja jaoks on kasulikum tellida hooldustöid eraettevõtluselt või mitte,» rääkis Sõrmus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teehoolduse erastamine maanteeametile mingeid lisakulutusi ei tekita, sest raha eraldatakse Põlvamaa teede korrashoiuks praeguste põhimõtete alusel.
Autor: BNS

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele