Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kvalifitseeritud tööjõu nappus ja kaadri voolavus sunnib Eesti Hotellide ja Restoranide Liitu (EHRL) kuuluvaid firmasid tegema koostööd uute töötajate hankimisel.
EHRLi tegevdirektor Donald Visnapuu sõnas, et kuna väga palju tuleb tööle inimesi, keda tuleb peagi vallandada, sest nad tegelikult ei sobi sellesse valdkonda, siis otsustati näidata noortele hotellinduse «köögipoolt».
Kuigi aastatega on olukord paranenud ja kaadrivoolavus vähenenud, tekitab tööjõuturul kindlasti elevust kahe suure hotelli valmimine Tallinnas, lisas Visnapuu. «Hotellid koolitavad väga palju oma töötajatest ise ja seda tuleb teha ka edaspidi.»
Aasta pärast peaksid uksed avama SAS Radissoni hotell ja Crown Plaza hotell. Majutuse ja toitlustusega on Eestis hõivatud umbes 15 000 inimest.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.