• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,71
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,71
  • 08.02.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muuda kavandatav kampaania tulusaks

Reklaami planeerimisel on ettevõtetel kaks võimalust: suhelda otse meediakanalitega ning panna ise kogu kampaania paika või kasutada selleks meediaagentuuri.
Kui te olete veendunud, et meediaagentuuri kasutamine teie toote või teenuse reklaamimisel oleks mõttetu, peab teil olema hea ülevaade oma konkurentide tegevusest, teadmine, millises kanalis oma kliente püüda, milline on parim ajastus reklaamiks ning efektiivseim reklaami esitluskordade arv.
Pöördudes meediaagentuuri poole, peab valmis olema, et agentuur ei saa teid aidata. Näitkes kui reklaamitava toote või teenuse spetsiifika ei võimalda teile lisaväärtusi pakkuda või teie pakutav eelarve ei ole meediaagentuurile piisav teie vajaduste rahuldamiseks.
Mida arvestada, et ise reklaami tehes oodatud tulemusi saavutada?
Iseseisvalt meediakanalitega suhtlemise ja enda reklaamimise eeldus on sihtrühma tundmine.
Selleks on vaja õigesti määratleda teid huvitav sihtrühm ning leida need meediakanalid, mida primaarne sihtrühm maksimaalselt kuulab, loeb või vaatab.
Reklaami ja meediavaliku puhul ei tohiks võimaluste mitmekülgsuse virr-varris kaotada kainet meelt. Mõelge, millised on teie sihtgruppi kuuluvate inimeste igapäevased tegemised ning meediakanalite eelistused.
Järgmiseks tuleks vaadata oma rahakotti, sest sealt vastuvaatav pilt loob teatud piirangud meediatüübi valikule. Mõnes meediatüübis (nt televisioonis) võib teie reklaam «mittepiisava» investeeringu korral sihtgrupile märkamatuks jääda, st teil pole võimalik osta vajalikku hulka esitluskordi ja teie reklaam kaob üldisesse meediamürasse ära.
Investeeringu suurus oleneb ka reklaamivate konkurentide hulgast ja nende aktiivsusest turul.
Kui peate sobivaks meediatüübiks trükimeediat, küsige huvipakkuvatest kanalitest väljaannete kohta uuringuid ja võrrelge nende sobivust teie sihtgrupiga. Siin on märksõnadeks väljaande tiraazh, leviala, lugejate demograafiline jaotus ja kontakti hind.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 10:49
“Kujuta ette, kui saaksid teada, et sadu inimesi on käinud salaja su elutoas?”
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele