Viimasel ajal on üha enam populaarsust võitmas täisteenusega büroopindade rentimise võimalus. See teenus on mõeldud eelkõige firmadele, kes soovivad võimalikult väikese omapoolse vaeva ja energiakuluga võtta rendile büroopinda, kulutamata mõttetult raha ja aega.
Tihti on sekretäri palkamine ja tehniliste probleemide lahendamine, mööbli ja kontoritehnika muretsemine küllaltki vaevarikas ja aeganõudev tegevus.
Täisteenusega büroopinna puhul on need mured firma eest juba lahendatud -- on olemas koolitatud sekretär, kes oskab kõnedele vastata, kirju koostada ja valdab võõrkeeli.
Täisteenusega büroopinnad on rohkem populaarsed väikeste firmade seas, kus on üks kuni viis töötajat, kuid rendileandja ei tee piiranguid ka suurematele firmadele.
Tavaliselt sisaldab rent 24tunnist juurdepääsu büroosse, administraatori teenust, telefonikõnedele vastamist rendilevõtja firma nimega, fakside ja kirjade vastuvõtmist ja saatmist, ruumide koristamist, valvet, ruumides hoitavate asjade kindlustamist ja miniköögi kasutamist.
Lisateenustena pakutakse ka näiteks sõiduauto hoidmist parkimismajas, erasekretäriteenust, kontoritarvete hankimist, catering'i ja mitmesuguseid administratiivteenuseid (raamatupidamist jne).
Täisteenusega büroopinna rentimine on harilikust büroopinnast tavaliselt kallim, kuid kui arvestada seda aega, mis rentnik kokku hoiab, kuna palju probleeme on juba lahendatud, siis tasub mõelda, kas on vaja tegeleda probleemidega või alustada kohe tööd.
Autor: Johannes Neidorf