• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,71
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,71
  • 23.03.00, 08:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liiklus Eesti Bussi liinidel taastub esmaspäeval

Teede- ja sideministeeriumi liinilubade komisjonil õnnestus leida Eesti Bussile kuulunud 45 liinist uus omanik 39-le, osaliselt taastub reisijatevedu juba laupäeval ning ülejäänud bussid on taas liikvel esmaspäevast, kirjutab Postimees.
Täna lõpetab pankrotistunud Eesti Buss reisijateveo ka seni käigus püsinud kümnel liinil, ministeerium aga loodab uusi bussifirmasid sõitmas näha juba 27. märtsil. Firmad saavad liiniload kätte hiljemalt reedeks ning need väljastatakse viieks aastaks.
Teede- ja sideministeeriumi maanteeliikluse osakonna juhataja Lembit Kiviloo ütles, et alates esmaspäevast on käigus 39 endist Eesti Bussi liini, kus kehtib senine sõiduplaan. 'Kuna Eesti Bussil oli suhteliselt vilets logistika, peaksid graafikud õige pea järk-järgult muutuma hakkama,' lisas ta.
Esialgu jääb käigust neli Tallinnast Narva suunduvat liini, samuti Tallinna-Aegviidu-Järva-Jaani-Koeru ning Tallinna-Kose-Paide-Koeru liin.
'Nende kuue liini väiksemate teede teenindamise osas peavad lahenduse leidma maakonnavalitsused, suured teed on teiste bussiliinidega niigi piisavalt kaetud,' nentis Kiviloo.
Eesti Autoettevõtete Liidu direktori Uno Aava hinnangul läks konkurss korda, sest kõikidele olulistele liinidele leidus soovija. Kokku osales konkursil 19 firmat, kellest 14 said ka uute liinide omanikuks. 'Kuna liinilubade soovijad pidid tagama tehniliselt korras bussid, siis läks konkursil osalemine firmadele küllalt kulukaks,' lausus Aava. Suurematest firmadest said Sebe ja Harjumaa Liinid kumbki juurde kaheksa liini, Viljandi ATP viis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele