• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,37%6 608,37
  • DOW 300,06%45 860,83
  • Nasdaq 0,74%22 304,56
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,69
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,37%6 608,37
  • DOW 300,06%45 860,83
  • Nasdaq 0,74%22 304,56
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,69
  • 12.10.00, 08:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veere sadam kavandab laienemist

ASi Veere Sadam algatatud detailplaneeringu kohaselt soovib sadam tulevikus rajada veel ühe kai ja laiendada sadama territooriumi hektari võrra, kirjutab Meie Maa.
ASi Veere Sadam juhataja Oskar Jõgi ütles, et detailplaneeringut on neil vaja tulevikus võimaliku sadama laiendamise jaoks, veel ka sadama kinnistusraamatusse kandmiseks.
Planeering hõlmab ka sadamahoonest vaadatuna kai vasaku tiiva projekteerimist. Kui ehitada 200 meetri pikkune kai ükskord valmis, oleks Jõgi kinnitusel süvis selles kohas juba 5 meetrit. 'See aga ei tähenda nii-öelda süvasadama taotlust,' rääkis Jõgi. Veere sadama põhiomanik on 87%-ga Hiiu Kalur ja firma soov on, et Veerel kõigepealt ikka kalasadam oleks.
Ühtlasi taotleb AS Veere Sadam Kihelkonna vallalt ühe hektari maad juurde, mis viiks sadama territooriumi suuruse 3,5 hektarini. Vastavalt seadustele tuleb ka naabritelt nõusolek saada, taotletava maa peal on Kihelkonna kalurite puukuurid, kuid ka kalurid polnud nende loovutamise vastu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

ASi Undva Sadam nõukogu esimees Jaak Lokk ütles, et Veere sadama laiendamiskavade mõju Undva süvasadama projektile on esialgu raske hinnata, kuna planeeringut veel pole.
'Igal asjal on oma äriplaan. Meie vedelkütuse ega palgi ja puistekaupade vedu pole planeerinud. Need on hoopis teised rahavood. Veerel on selline sadam võimalik küllalt odavalt ehitada, sest piisab 5meetrisest sügavusest,' sõnas Lokk.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele