• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,47%39 623,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,47%39 623,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 12.10.00, 08:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veere sadam kavandab laienemist

ASi Veere Sadam algatatud detailplaneeringu kohaselt soovib sadam tulevikus rajada veel ühe kai ja laiendada sadama territooriumi hektari võrra, kirjutab Meie Maa.
ASi Veere Sadam juhataja Oskar Jõgi ütles, et detailplaneeringut on neil vaja tulevikus võimaliku sadama laiendamise jaoks, veel ka sadama kinnistusraamatusse kandmiseks.
Planeering hõlmab ka sadamahoonest vaadatuna kai vasaku tiiva projekteerimist. Kui ehitada 200 meetri pikkune kai ükskord valmis, oleks Jõgi kinnitusel süvis selles kohas juba 5 meetrit. 'See aga ei tähenda nii-öelda süvasadama taotlust,' rääkis Jõgi. Veere sadama põhiomanik on 87%-ga Hiiu Kalur ja firma soov on, et Veerel kõigepealt ikka kalasadam oleks.
Ühtlasi taotleb AS Veere Sadam Kihelkonna vallalt ühe hektari maad juurde, mis viiks sadama territooriumi suuruse 3,5 hektarini. Vastavalt seadustele tuleb ka naabritelt nõusolek saada, taotletava maa peal on Kihelkonna kalurite puukuurid, kuid ka kalurid polnud nende loovutamise vastu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

ASi Undva Sadam nõukogu esimees Jaak Lokk ütles, et Veere sadama laiendamiskavade mõju Undva süvasadama projektile on esialgu raske hinnata, kuna planeeringut veel pole.
'Igal asjal on oma äriplaan. Meie vedelkütuse ega palgi ja puistekaupade vedu pole planeerinud. Need on hoopis teised rahavood. Veerel on selline sadam võimalik küllalt odavalt ehitada, sest piisab 5meetrisest sügavusest,' sõnas Lokk.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele