• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 07.06.01, 15:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valitsus ootab alampalga kokkulepet tööandjatelt ja ametiühingutelt

Valitsus ootab alampalga kokkulepet ametiühingute ja tööandjate vahel, ütles ametiühingute keskliidu (EAKL) sotsiaalsekretär Harri Taliga.
?Valitsus on lubanud, et kui tööandajad ja ametiühingud jõuavad omavahel kokkuleppele, siis valitsus kirjutab samuti kokkuleppele alla,? sõnas Taliga.
Harri Taliga sõnul määrati järgmiseks kolmepoolsete läbirääkimiste vooru ajaks 21. juuni, mil loodetakse taas alampalga tõstmise põhimõtted allkirjastada, kuid ametiühingud kavatsevad tööandjatega pooli rahuldava tulemuseni jõuda varem.
Praegu on põhiliseks vaidlusaluseks küsimuseks tööandjatega alampalga 40 %ni jõudmine riigi keskmisest palgast, kuna madal keskmine palk väljaspool Tallinna ja Harjumaad lööks segi kogu palgasüsteemi.
Nii tööandjad kui ka Äripäev on varem avaldanud arvamust, et alampalga kasvu kinnistamise tulemusel ei vähene ümbrikupalkade maksmine, vaid tekib rohkem töötuna registreeritud tööjõudu. Samuti lööb riiklikult kehtestatud alampalk segi palgahierarhia ning suurenenud palgakuludega ettevõtete konkurentsivõime väheneb ning väheneb ka töökohtade arv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele