• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,53%6 635,45
  • DOW 300,16%46 092,5
  • Nasdaq 1,07%22 498,75
  • FTSE 1000,14%9 221,64
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,01
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,53%6 635,45
  • DOW 300,16%46 092,5
  • Nasdaq 1,07%22 498,75
  • FTSE 1000,14%9 221,64
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,01
  • 05.10.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volvo aktsiale mõjuvad tugevalt raskused USAs

Maailmamajanduse jahtumise tõttu on praegu depressiooni sattunud lisaks uutele sektoritele ka majanduse vanad alustalad. Viimaste aastate jooksul tugevalt kosunud autotööstus on sel aasta näidanud regressiooni ning sellest on halvatud nii Volvo tegevus kui ka aktsia hind.
Eriti teeb ettevõttele muret veokite müügilangus oma põhiturul Põhja-Ameerikas, mis on pannud ettevõtet oma tegevust restruktureerima. Volvo restruktureerimiskulud on sel aastal kasvanud sedavõrd, et avaldavad oma negatiivset mõju ka selle aasta kasuminumbrile. Võib arvata, et maailmas vohava majanduslanguse tõttu võib ettevõtet tabada lööke ka teistelt turgudelt, kus praegu on nõudlus Volvo toodete järele veel püsinud.
24. oktoobril avaldatavatelt kolmanda kvartali majandustulemustelt ei oota analüütikud midagi head.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Positiivse signaalina võiks aga välja tuua selle, et Volvo-poolne Renault? ja Macki veokite tootmise integreerimine võib varsti hakata siiski tõstma ettevõtte marginaale ja ajapikku kasvatama ka ettevõtte kasumit.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele