Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kalossidest kaubamärgiks nr 5

    Kogu oma pea 140aastase ajaloo jooksul on kompanii enamikust Soome ettevõtetest eristunud võime poolest muutuda, näha tulevikku ja edasiliikumisel riskida. Näiteks 20ndatel, kui Nokiast oli saanud Suomen Gummitehdas OY tütarettevõte, hakati kummijalatseid (peamiselt kalosse) reklaamima ühe kaubamärgina, mis oli Nokia. See oli esimene teadlik brändi loomine Soome majanduse ajaloos.
    Suurem osa raamatust on pühendatud siiski Nokia tänapäevale ja tulevikule. 31. mail ilmunud raamat annab põhjaliku ülevaate sellest, kuidas maailma jaoks täiesti tundmatust firmast, kes oli pankroti äärel, sai vähem kui 10 aastaga mobiiltelefonide tootja number üks ja kaubamärk number viis maailmas. Kaks kolmandikku raamatust ongi pühendatud nn Ollila-perioodile ja Nokia ettevalmistustele üleminekuks mobiilsesse informatsiooniühiskonda.
    Autori sõnul on raamat suunatud mobiilsest telekommunikatsioonist, infotehnoloogiast, internetist ja nendega lähedalt seotud valdkondadest huvitatuile ning praktikutele, kes tegelevad ettevõtte strateegia väljatöötamisega ükskõik millises valdkonnas, aga ka neile, kellel on vajalik teada rahvusvahelise kaubanduse mängureegleid. Kindlasti on raamat kasulik analüütikutele, kes tegelevad telekommunikatsioonisektori ettevõtetega.
    Kuigi raamat on uurimus ettevõttest, on see kirjutatud äärmiselt huvitavalt ja kaasahaaravalt, mistõttu võib kohati tunduda, et loed mingit põnevikku. Teos sisaldab hulga huvitavat graafilist materjali ja põnevaid fakte.
    Kuna raamat on mõeldud rahvusvahelisele üldsusele, on see inglise keeles. Tallinna raamatupoodides pole seda märganud, Helsingi raamatupoodides on aga teos saadaval.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Vastulause: tarneahelate ümberkujundamisega seotud väljakutseid maksab tõsiselt võtta
Tuleb küsida, mil määral õnnestub ettevõtetel kanda kasvanud sisendhinnad üle lõpptoodangu hindadesse, kirjutab Arenguseire Keskuse ekspert Uku Varblane vastukajas Eesti Panga ökonomisti Kaspar Oja kriitikale.
Tuleb küsida, mil määral õnnestub ettevõtetel kanda kasvanud sisendhinnad üle lõpptoodangu hindadesse, kirjutab Arenguseire Keskuse ekspert Uku Varblane vastukajas Eesti Panga ökonomisti Kaspar Oja kriitikale.
USA aktsiad panid kehvale poolaastale punase punkti
USA peamised aktsiaindeksid lõpetasid juuni viimase kauplemispäeva miinuses, pannes punase punkti 52 aasta kõige kehvema tootlusega poolaastale.
USA peamised aktsiaindeksid lõpetasid juuni viimase kauplemispäeva miinuses, pannes punase punkti 52 aasta kõige kehvema tootlusega poolaastale.
Uueks ehituse asekantsleriks saab Ivo Jaanisoo
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Raadiohommikus: kuumast suvest ja taasterahastust
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu töötamisest põrgukuumuses, kalevi alla pandud suurprojektidest ning julgeolekust.
Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis tuleb juttu töötamisest põrgukuumuses, kalevi alla pandud suurprojektidest ning julgeolekust.
Raadiohommikus: autode hinnaralli jätkub, kuid asi pole tarnetes
Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis on põnevat kuulamist kõigile neile, keda huvitavad autode hinnatõusu põhjused ja väljavaated.
Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis on põnevat kuulamist kõigile neile, keda huvitavad autode hinnatõusu põhjused ja väljavaated.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.