Marketingi Instituut ja Eesti Konverentsikeskus valivad kolmandat korda Eesti kõige silmapaistvama, eesmärgipärasema ja tulemuslikuma Turundusteo, selgub ürituse pressiteatest.
Turundustegu on Eestis tegutseva turundustöötaja poolt kodu- või välisturule suunatud tuntuse-, kuvandi- või müügikampaania, lansseerimine või uuestilansseerimine, turundusüritus, uutele turgudele laienemine või muu turundusalane tegu. See peab olema kolleegide jaoks meelde jäänud silmapaistva, eesmärgipärase ja tulemuslikuna.
Turundusteo valivad ligi 800 Eesti turundustöötajat ise, ütles Marketingi Instituudi direktor ja Turundusteo korraldaja Endrik Randoja. Lisaks annavad oma hääle silmapaistvamad turunduse sidusrühmade esindajad, turu-uurijad, koolitajad ja sellel aastal esmakordselt ka reklaamiagentuuride töötajad.
Turundustegu valitakse jaanuari jooksul meiliküsitluse teel kahes voorus. Esimeses voorus selgitatakse 10 silmapaistvaimat Turundustegu. Teises voorus hinnatakse juba eeskätt eesmärgipärasust ja tulemuslikkust turundustegude kirjelduste põhjal, mis sisaldavad teo tausta, eesmärke, protsessi lühikirjeldust ja tulemusi.
Turundustegu 2001 konkurss toimub jaanuari jooksul ja võitjad hõigatakse välja jaanuari lõpus Tartus toimuval Aasta Turundussündmusel PASSWORD 2002.
Esimesel korraldamisaastal võitis suure eduga Turundustegu Grand Prix`i A Le Coq?i lansseerimine, eelmisel aastal EGO järelmaksukaardi turule toomine.
Seotud lood
Alanud aasta tõotab tulla väikeinvestorite jaoks tegus, sest turge juhivad mitmed tehnoloogilised uuendused, regulatiivsed muudatused ja makromajanduslikud suundumused. Freedom24 analüütikud annavad näpunäiteid, millele tähelepanu pöörata.