• OMX Baltic1,27%303,76
  • OMX Riga0,16%879,95
  • OMX Tallinn0,63%1 897,86
  • OMX Vilnius1,15%1 172,65
  • S&P 500−0,1%6 062,61
  • DOW 30−0,3%44 460,61
  • Nasdaq 0,18%19 678,47
  • FTSE 1000,34%8 807,44
  • Nikkei 2250,42%38 963,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%98,01
  • OMX Baltic1,27%303,76
  • OMX Riga0,16%879,95
  • OMX Tallinn0,63%1 897,86
  • OMX Vilnius1,15%1 172,65
  • S&P 500−0,1%6 062,61
  • DOW 30−0,3%44 460,61
  • Nasdaq 0,18%19 678,47
  • FTSE 1000,34%8 807,44
  • Nikkei 2250,42%38 963,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%98,01
  • 16.01.02, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gasell: Ösel Foodsi juht: Linnuse Kalja müük avas tee Aurale

Ösel Foodsi juhataja Kuldar Leis rääkis Kiirelt Arenevate Ettevõtete Kongressil, et ettevõte pidas Linnuse Kalja kaubamärki müües silmas uuele märgile avanevaid võimalusi.
Leis kinnitas, et ajakirjandus pani enam-vähem täppi, kui hindas tehingu hinnaks 20 miljonit krooni.
Aura oli end 3-4 kuud tõestanud selleks ajaks, kui müügiotsus sündis. Leisi sõnul tõi müük rahulolu omanikele, enesekindluse, et suudeti müüa väärtusi, millest on huvitatud maailmafirma, mille tulemusena paranes välispartnerite suhtumine.
Linnuse Kali andis üle 50% Öseli müügikäibest, aitas ülejäänud tooteid sortimenti saada, müüs konkurentidest kõrgema hinnaga, oli hea imagoga. Vaatamata sellele otsustati märk maha müüa.
Leisi sõnul tingis müügi kaubamärgi kahanev kandepind, sesoonsus toote tarbimises -erinevus hooajati ligi neli korda, odavate konkureerivate toodete teke ja järjest suurenevad pingutused toote realiseerimiseks. Ettevõte ei näinud kaubamärgis nii suurt perspektiivi kui pakutav ostuhind.
Ostjal, Coca Colal olid kaubamärgi arendamiseks hoopis suuremad võimalused, nt toote levitamine üle maailma.
Eesti turgu iseloomustades ütles Ösel Foodsi juht: 'Eesti on nii väike, et siin ei tasu isegi turu-uuringut teha; mine ise poodi ja sõprade juurde ja küsi, mis nad su kaubamärgist arvavad.' Ta avaldas arvamust, et siinsel turul on tunnetusel on suurem jõud kui finantsarvestusel.
Erinevalt muust maailmast, kus on valitsevaks suurte karastusjoogitootjate tooted, tarbivad eestlased seni veel paljusid erinevaid karastusjooke.
Ösel Foodsis on 85 töötajat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 15:17
Einar Laagriküll: miks me ei tohi küberturvalisuse taustal unustada füüsilist turvalisust?
Foruse juhatuse liige Einar Laagriküll arutleb, milliste väljakutsetega ettevõtted peavad praegu silmitsi seisma ja kui oluline on järjest sagenevate küberrünnakut ajastul mõelda ka füüsilisele turvalisusele. Kui füüsilise turvalisuse samme läbi ei mõtle, võivad ülejäänud mehhanismid osutuda täiesti kasutuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele