Olde Hansa restorani tegevjuht Margit Hakomaa selgitas oma ettekandes, et hea teeninduse tagavad teenindustööks sobivate isiksuslike omadustega inimesed, kes lähtuvad teeninduskontseptsioonist.
Kontseptsiooni põhiülesanne on kirjeldada, mida klient peab teenindusettevõttes kogema. Kontseptsioonist tuleneb teenindusprotsessi üksikasjalik etapiviisiline kirjeldus, mida töötajad peavad järgima.
Töötajate puhul rõhutas Hakomaa isikuomaduste arvetamist personalivalikul, aga ka koolituse ja motiveerimise tähtsust.
Hakomaa sõnul on teenindustöö tegemine aktuaalne paljude inimeste jaoks erinevatel eluetappidel, näiteks üliõpilasele, noorele emale. Eluaegne teenindaja on tema jaoks igand nõukogudeajast.
'Eestlane on hea teenindaja, kui ta teab, mida temalt oodatakse, kuidas neid ootusi rahuldada ja kui ta siiralt naudib teiste inimeste teenimist,' märkis Hakomaa.
Tänapäeva ühiskonnas hindab inimene oma elukvaliteeti selle põhjal, kui palju tal on võimalik tarbida kvaliteetset teenust, kogeda head teenindust.
Seotud lood
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.