Baltika Grupi naistetoodete divisjoni direktor Peeter Larin iseloomustas oma ettekandes, millised on levinumate tootmise ja tarnemudelite eelised ja puudused ning märkis, et integreeritud ärimudel võimaldab Baltikal operatiivselt reageerida muutustele turul.
Larini sõnul on klassikalises tarneahelas kaks kitsaskohta: allhankehind peab olema nii madal, et hulgimüüja ja jaemüüja saaks ka oma kasumi ning lõpptarbijalt saab tagasisidet ainult jaemüüja.
Integreeritud tarneahelal on kaks varianti. Madala integreerituse strateegiat iseloomustavad suured allhankepartiid, millega saavutatakse hankijatelt madalad hinnad. Seda teed on läinud rõivakett Hennes Mauritz.
Seevastu Hispaania rõivafirma Zara strateegia on viia kõige kiiremini disaineri idee turule ja opereerida täpsete varudega.
Seotud lood
Olen veendunud, et tehisintellekt (AI) on saamas meie elu lahutamatuks osaks, kuigi selle juurutamine ja kasutuselevõtt võib võtta kauem aega, kui paljud eeldavad. Oleme juba näinud, kuidas AI suudab tõhusalt lahendada äärmiselt keerukaid ülesandeid. Samas on see tehnoloogia veel üsna kaugel täielikust äriprotsessidesse integreerimisest, mis nõuab põhjalikku tööd ja aega.