Üks sel nädalal algavate taliolümpiamängude peasponsoreid valmistas spordivõistlusteks ette 9 uut reklaamiklippi, kirjutab Autonews.ru.
Kolm neist on pühendatud olümpiale, kuus reklaamivad autofirma toodangut. Peamiseks teemaks on Chevrolet mudelite juhtimise mugavus. Reklaamitakse mudeleid Impala, Monte Carlo, Corvette, Tahoe, TrailBlazer ja Avalanche.
Peamiseks reklaamlauseks on kampaania ajal 'Chevy. We"ll Be There.' Samuti eksponeeritakse uut kuldset Chevrolet embleemi.
<#Autonews.ru=http://www.autonews.ru/news/html/newsline/index.shtml?/2002/02/05/24282>
Seotud lood
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.