• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,83%45 679,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,83%45 679,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 05.02.02, 15:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Chevrolet planeerib Salt Lake City olümpiaks suurt reklaamikampaaniat

Üks sel nädalal algavate taliolümpiamängude peasponsoreid valmistas spordivõistlusteks ette 9 uut reklaamiklippi, kirjutab Autonews.ru.
Kolm neist on pühendatud olümpiale, kuus reklaamivad autofirma toodangut. Peamiseks teemaks on Chevrolet mudelite juhtimise mugavus. Reklaamitakse mudeleid Impala, Monte Carlo, Corvette, Tahoe, TrailBlazer ja Avalanche.
Peamiseks reklaamlauseks on kampaania ajal 'Chevy. We"ll Be There.' Samuti eksponeeritakse uut kuldset Chevrolet embleemi.
<#Autonews.ru=http://www.autonews.ru/news/html/newsline/index.shtml?/2002/02/05/24282>

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele