Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvate kaubamajade käive suurenes 2002. aasta jaanuaris 9 protsenti ja Tallinna Kaubamaja külastajate arv 6 protsenti võrreldes eelmise aasta sama ajaga.
?Eelmisel aastal välja töötatud uus strateegiline positsioneering ning tehtud otsused on hakanud andma esimesi häid tulemusi,? ütles Tallinna Kaubamaja direktor ja AS Tallinna Kaubamaja kontserni juhatuse esimehe kt Kati Kusmin.
Tallinna Kaubamaja külastas jaanuaris 6 protsenti rohkem kliente kui mullu samal perioodil. Tallinna ja Tartu Kaubamaja käive kokku oli jaanuaris eelmise aasta jaanuari käibest 9 protsenti kõrgem.
Tallinna Kaubamaja külastab päevas keskmiselt 20 000 inimest, Tartu Kaubamajja siseneb päeva jooksul ligikaudu 10 000 inimest.
Kaubamaja püsikliendikaardi omanike arv on kasvanud oodatust kiiremini, ulatudes seitsmekümne tuhandeni. Emori teostatud püsikliendi rahulolu uuringu järgi oli 7 palli skaalal vaadatuna rahulolu üldindeks Tallinna Kaubamajas 5,72 ning Tartu Kaubamajas 5,52.
Tallinna Kaubamaja ASi konsolideeritud netokäive 2000. aastal oli 1,2 miljardit krooni ning 2001. a. 9 kuu seisuga 1 miljard krooni.
Seotud lood
Foruse juhatuse liige Einar Laagriküll arutleb, milliste väljakutsetega ettevõtted peavad praegu silmitsi seisma ja kui oluline on järjest sagenevate küberrünnakut ajastul mõelda ka füüsilisele turvalisusele. Kui füüsilise turvalisuse samme läbi ei mõtle, võivad ülejäänud mehhanismid osutuda täiesti kasutuks.