Coca-Cola Co kaotas möödunud aastal karastusjookide turosa 0,4 protsendipunkti võrra 43,7 protsendini, selgub Beverage Digest/Maxwell poolt läbiviidud uuringust. Coca oli ka ainus suurtest karastusjookide tootjatest, kelle turuosa Ühendriikides kahanes.
PepsiCo <GR#US.PEP> turuosa kasvas möödunud aastal 0,2 protsendipunkti 31,6 protsendini. Viimati oli Ameerika Ühendriikide karastusjookide turul olukord, kus Coca osa kahanes ja Pepsil kerkis, aastal 1988.
Coca-Cola Co aktsia hind langes eile New Yorgi börsil 1,32 protsenti 47,77 dollarini. PepsiCo aktsia hind langes aga 0,51 protsenti 50,99 dollarini.
Seotud lood
Foruse juhatuse liige Einar Laagriküll arutleb, milliste väljakutsetega ettevõtted peavad praegu silmitsi seisma ja kui oluline on järjest sagenevate küberrünnakut ajastul mõelda ka füüsilisele turvalisusele. Kui füüsilise turvalisuse samme läbi ei mõtle, võivad ülejäänud mehhanismid osutuda täiesti kasutuks.