Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti märgi otsijate töö lõpeb raamatu kokkupanemisega

    Projekti juht Evelin Int Lambot kaalub pärast projekti lõpetamist naasmist eraettevõtlusse. "On olnud piisavalt pingeline, et mitte öelda piinarikas," kirjeldas Lambot Eesti brändi väljatöötamise protsessi. Sellele vaatamata on see töö olnud tema sõnul väga huvitav ning ülejäänud projektimeeskond tubli ja asjatundlik.
    Evelin Int Lamboti ja projekti assistendi Kristel Keerma töö Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses lõpeb juuni keskel.
    Kuigi valitsus pidas vajalikuks, et Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus pööraks suuremat tähelepanu Eesti ettevõtluskeskkonna tutvustamisele nii kohalikele kui ka välisinvestoritele, ei ole veel selget visiooni, kuidas see võiks toimuda.
    Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse 11-liikmelise nõukogu juhi, majandusministeeriumi asekantsleri Raul Malmsteini sõnul on küsimusse selgust oodata kuu aja pärast, kui sihtasutuse juhatusse on valitud kaks uut liiget.
    Evelin Int Lambot ei suhtu võimalikku edasisse koostöösse sihtasutusega kuigi suure optimismiga. "Südamest tunnen, et riigi heaks töötamine on kõige õigem, kuid vahel tuleb kuulata ka mõistuse häält," nentis Int Lambot.
    Valitsuse otsus "Eesti tuntuks!" projekti senisel kujul lõpetamise kohta ei tähenda, et töö oleks päevapealt pooleli jäänud ja sellele kulutatud raha ja energia tühja läinud. EASi nõukogu eraldas reservist 1,66 miljonit krooni projekti loovtöö lõpetamiseks ja brändiraamatu koostamiseks.
    Lisaeelarve raha eest viiakse lõpuni projekti loovtöö, kohandatakse loodud brändi- ja kommunikatsioonistrateegia turismi-, välisinvesteeringute ja ekspordiga seotud valdkondadele. Töötatakse läbi loovlahenduste rakendusvõimalused nii avalikus kui erasektoris ning vormistatakse kogu töö praktiliselt kasutatava juhiste kogumina ehk brändiraamatuna. Raamatu valmimise tähtaeg on 17. mai ning avaliku sektori organisatsioonid saavad selle tasuta.
    Brändiraamatu koostajad loodavad, et see leiab rakendust juba Eurovisiooni raames, kui Eestil on võimalus ja kohustus end maailmale tutvustada. "Eesti tuntuks!" meeskond on valmis hoolitsema Eurovisioonile tulevate ajakirjanike informeerimise eest, ent soov selleks peab tulema lauluvõistluse eest vastutava kultuuriministeeriumi komisjoni poolt. Eesti brändi väljatöötamist nõustas Inglise agentuur Interbrand. Konsultatsiooni maksumus oli 3,7 miljonit krooni. Kontseptsiooni aluseks oleva turu-uuringu tegi uuringufirma EMOR ja see läks maksma 3,2 miljonit krooni.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Taastuvelektri toodang näitas aasta alguses kasvu
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.